Platinum 80min met doosje

vbimport

naart schijnt zijn die doosjes slecht?! (iets van dat je er moeilijk covers in kan steken ofzo)

kan iemand dit zo snel mogelijk bevestigen of zeggen dat het niet zo is, want ik wou er net 1000 gaan kopen

ik wist niet eens dat die dingen ook in hoesjes verkocht
werden…heb ze alleen nog maar op spindel gezien ?

Euh Xian je hebt zelf al Platinum in doosje gekocht waar ik bij was (dat was bij C&C)…

Maareuh hier is nix van waar deze doosjes zijn net zogoed hanteerbaar als andere cdr doosjes

Wat wel is is dat het plastic wat minder stevig is dus kin je er niet met een vrachtwagen overheen rijden!

ik weet niet van Platinum, maar mijn huisleverancier heeft onlangs jewel cases veranderd; doosjes van normale dikte zonder inzetstuk en slimlinedoosjes van halve dikte, allebei met cdklemmetje vast in achterwand.
Hier kun je dus geen backcover meer insteken.

Originally posted by Misha
ik weet niet van Platinum, maar mijn huisleverancier heeft onlangs jewel cases veranderd; doosjes van normale dikte zonder inzetstuk en slimlinedoosjes van halve dikte, allebei met cdklemmetje vast in achterwand.
Hier kun je dus geen backcover meer insteken.

dat was exact wat ie bedoelde

dat je er geen backcover meer kon insteken…

Hangt er vanaf waar je uw cdr’s haalt een jaar terug heb ik er inderdaad gekocht die van die slechte jewelcases hadden. Onlangs heb ik er mij weer enkele aangeschaft en deze waren in de gewone jewelcase dus je moet gewoon uitkijken wat je koopt. Ik denk wel dat diegene met het ‘normale’ jewelcase ietsjes duurder waren. Het is echter dus niet zo dat dit bij alle platium cdr’s zo is.

Platinum doosjes zijn gewoon goed hoor! Heb ze trouwens nog niet in die slimcases gezien!!

Maar die dooskes zijn net zo goed als andere!

yep zijn alleen klote cdrs beetje goedkoop philips premium silver rulez 4ever

Die Platinums doen ut prima hiero hoor! Alleen zijn de doosje wat minder sterk zoals eerder vermeld! Die “haakjes” waarmee de 2 delen met elkaar verbonden zijn willen nog welis breken! :stuck_out_tongue:

ik heb voor de zekerheid ff een mailtje naar cdrwinkel gestuurd en dit is de reply:

Beste

De Platinums zitten tegenwoordig in gewone jewelcases, net zoals bvb Philips.
Wel zit er van voor geen inlays in. (de vierkante papiertjes).

MVG

CDRwinkel.com

Ik gebruik al een half jaar platinums.
Platinums cd’s zijn altijd met een fansoenlijk doosje geweest !
Maar er zijn ook 2 verschillende doosjes in (cd is het zelfde).
Ik betaal 23 fr voor een 80 min platinum cd in een fansoenlijk doosje.

(er bestaan ook Mr.Platinum ! Vind die SLECHT ! )

Originally posted by Mastakilla
[B]ik heb voor de zekerheid ff een mailtje naar cdrwinkel gestuurd en dit is de reply:

Beste

De Platinums zitten tegenwoordig in gewone jewelcases, net zoals bvb Philips.
Wel zit er van voor geen inlays in. (de vierkante papiertjes).

MVG

CDRwinkel.com [/B]

Dat klopt, ik heb ze laatst ook zo gekocht op een pc beurs voor een lekkere prijs ook nog :slight_smile: fl 1,09 p/st

Originally posted by muh
yep zijn alleen klote cdrs beetje goedkoop philips premium silver rulez 4ever

euh komen uit dezelfde cd bak fabriek :slight_smile:

en dee-ehn nee hoo rheb ik nog niet gekocht was een softpack waren nog die zilvere platinums zonder opdruk…

Originally posted by DaFox
[B]

Dat klopt, ik heb ze laatst ook zo gekocht op een pc beurs voor een lekkere prijs ook nog :slight_smile: fl 1,09 p/st [/B]

Ikke ook afg. zaterdag! :wink:

Gebruik ze zelf ook, ben er zeer tevereden over.

Ik gebruik ze voor data en voor audio, ik heb eigenlijk nog nooit een (goede) reden gehoord waarom ze niet goed zijn of minder in kwaliteit zijn dan andere cd’s.

80 min schijfjes voor een goede prijs.
Heb ze laatst ook bij cdrwinkel gekocht, ging prima.

see ya