Plastic cd sleeves, waar?

vbimport

Beste cdfreaks forum gebruiker!

Ik ben op zoek naar van die flexibele plastic cd hoesjes (zgn sleeves) om cd's en cdr's los op te bergen. Zijn deze in winkels te verkrijgen (liefst in de buurt van Utrecht) of via een nederlandse website te bestellen??

Alvast bedankt, groeten
Rolf

Ik ben zelf in Nederland lang op zoek geweest naar deze sleeves en heb ze in verschillende winkels gevonden. Ze zijn echter nogal prijzig: fl 15,50 (ja toen waren er nog guldens) per 50 bij van Leest.

Andere winkels die ze verkopen zijn o.a. de Free record shop en V&D, maar deze zijn allemaal duurder.

Ik haal ze persoonlijk altijd in Duitsland bij mijn vaste computerboer. Ik betaal dan €4 per 100 stuks. Stukje goedkoper :wink:

Hier kan je ze bestellen, een van de goedkopere online shops.
www.cdrpagina.nl

Waarom vergeten mensen altijd onze eigen shop?? :confused:

http://shop.cdfreaks.com/showproducts.php3?motherid=39
Zit daar niet iets tussen dat je bedoelt?

Originally posted by Da_Taxman
Waarom vergeten mensen altijd onze eigen shop?? :confused:

Ik denk omdat die vrij nieuw zijn in het assortiment? Ik had ze nog niet eerder daar gezien nl…

Tsja, dan wordt het toch maar de cdrpagina.nl, hoewel ik daar voor 100 sleeves nog altijd (incl. verzenden) €16,85 betaal. Het is de enige plek waar de deze dingen zonder flapje erop verkopen, toch? Misschien straks maar eerst eventjes in Utrecht rondslenteren en bij cd winkels vragen!

Bedankt in elk geval, groeten Rolf