Plaatjes schieten!

He,

Ik ben van plan om een webcam/digicam te kopen, ik zal deze voornamelijk gebruiken om plaatjes te schieten die op internet komen te staan.

Wat is dan de beste/voordeligste oplossing?

Ik heb zelf een Trust Spycam 300 gekocht. Slechts f 174,- en redelijke beeld kwaliteit op de hoogste resolutie.

Je hebt er al één voor f 99,- maar die geeft wat mindere beelden en heeft minder geheugen.

Kijk ff op de pricewatch van tweakers.net voor leveranciers.

Ik hoorde dat die logipech quickcam express wel aardig was

Ok, thnx…

Zal eens gaan kijken, ik heb zelf een schijt hekel aan Trust producten maar misschien is die logitech wat.
Ik heb ook nog een creative ding gezien die ook erg goed uit de tests kwam.

bij de AH kost een Philips webbie nu 99 piek (ook een voor 60 gulden gezien daar van wat mindere kwaliteit) doet me verder niets want ik heb de ballen verstand van die dingen, just a tip

Ik heb zelf een trust familycam. Hierop kun je best leuke foto’s maken (199 in 640480 en 100 in 1024780 als dat de maten zijn) alleen ben je sterk afhankelijk van genoeg licht.

Ik zou je dan ook ten zeerste aanraden om iets meer geld uit te geven, voor een camera met een flitser. Ik wilde ook een digi cam om te doen wat jij wil doen, soms eens wat plaatjes schieten. Maar waarvan schiet je plaatjes? Juist, waarschijnlijk van familiegelegenheden of als je met vrienden bent, en dan heb je denk ik niet altijd genoeg licht.

Die trust familycam was toen bij de blokker in de aanbieding, je kan em wel kopen van me? Ik heb alle originele dingen nog, en als ik even zoek misschien het bonnetje. PM me maar even als je eventueel interesse hebt.