Plaatjes beveilegen op je site

vbimport

hoe beveilig je je plaatjes tegen het jatten?

check www.noleech.com

Ach dat helpt toch niks. Als ik een leuk plaatje zie en die is beveiligd, dan neem ik gewoon een screenshot.

Djewst

sorry… ik dacht dat je links wilde beveiligen, zet er anders een watermark op.

hoe doe je zo’n watermerk?

kan je gewoon met Paint Shop Pro doen… zelf zet ik meestal een klein texten neer, niet gevuld maar alleen een selectie, die kan je dan gaan soften… volgens mij kan je Photoshop veel meer…alleen ik gebruik Photoshop bijna nooit.

Ik vind dat Internet is voor iedereen en dat alles moet gratis zijn. Als iets niet gratis is, dan eer ik degene die het gratis maakt.
In dit forum verwacht ik deelgenoten in mijn ideeen over gratis.
Daarom begrijp ik de vraag niet.

Als ik iets zou creëren dat de moeite waard is om te jatten, dan weet ik dat ik iets goeds heb gemaakt en heb ik vrede met de eer.

vr grtz, zabadak

Beter goed gestolen, dan slecht verzonnen. http://zabadak.cjb.net

Dus jij wou zeggen dat jij die plaatjes niet eerst zelf gejat hebt??
Ik was altijd in de veronderstelling dat er geen copyright heerst op internet. Trouwens via Getright browser kun je ook veel moois ‘jatten’.

JA leg mij maar eens uit waarom je op: WWW.WIET.NL geen plaatje kan opslaan
en ik wil weten hoe doen ze zo iets?

Volgens mij is er zolang het is op gegeven een copyright. Het zelfde alz zo’n registred trademark van Coca Cola. Maar op het net is het natuurlijk moeilijk te controleren…

Zelf heb ik altijd zoiets van; alz het echt mooi is dan neem je dat niet over. Helemaal niet van een iemand die vreselijk veel werk heeft gedaan om dit voor elkaar te krijgen.

Wat zou je ervan vinden alz ik het layout van CD-Freaks overneem en er Mike’s cd freaks overheen zet…

Diegene die plaatjes overnemen van andere sitez raad ik een curcus tekenen met PSP aan.
Zo moeilijk is het echt niet.

Voor mij is het weer anders met cdz, die lui die hun geld mislopen zijn niet de makers maar de platenmaatschappijen, het geld komt nog steeds terecht waar het hoort. bij de auteurs.

Ben eigenlijk wel benieuwd wat andere branders hiervan vinden.

Greetz,

Mike

RE: JA leg mij maar eens uit waarom je op: WWW.WIET.NL geen plaatje kan opslaan
en ik wil weten hoe doen ze zo iets?

Ze doen dit met een javascript, alz je met de rechtermuisknop klikt krijg je dat gezeik

Dit kan je makkelijk om zeilen door in je browser op File -> Edit with Notepad te kiezen. Dan zoek je dat plaatje op (je moet dus wel een bitje HTML kennen, een stop je het url in je browser… dan kan je plaatje opslaan.

ja met IE4 krijg je dat gezeik niet met netschaap

[This message has been edited by Vinculum (edited 23 June 2000).]