Plaatje er op zetten

vbimport

Ik wil een jpg plaatje bij mijn vraag doen zodat het wat duidelijker is, maar ik weet niet hoe?
Kan iemand mij dit eenvoudig uitleggen
Gr tropiesvisje
:rolleyes:

Je doet gewoon: [img]hier de URL van het plaatje[/img]
en dan zonder de “_” !!!

Of je drukt op dat knopje waar IMG op staat als je wilt reply-en en dan de instructies opvolgen!

good luck!

Het is al wel vaker behandeld, maar ik zal me eens niet chagrijnig gedragen :wink:

Je kunt een plaatje invoegen alleen als dat al ergens online staat. Dat betekent dat je zelf moet zorgen dat het plaatje op een webserver ergens op internet komt. (je moet dus ergens een plek hebben waar je een homepage kunt neerzetten)

Als je het plaatje ergens op een server hebt staan, dan moet je het precieze adres weten wat mensen moeten klikken als ze het plaatje willen zien, het zal dan zoiets worden als

http://www.geocities.com/tropiesvisje/plaatje.jpg

Als je hier dan een post typt dan kun je boven het tekstinvoervak een button kllikken die dan de code neerzet voor je, voor een plaatje is dat de button met de letters “IMG”. Er verschijnt dan linksboven een klein venster waar je het exacte adres van het plaatje kunt intypen (of plakken vanaf het klembord), als je dat gedaan hebt en op ‘Ok’ klikt verschijnt de juiste code voor het weergeven van de afbeelding.

Als jet goed is staat er nu als geheel de volgende code (behalve de laatste spatie tussen de IMG en ], maar die moet even anders denkt dit forum dat het om een afbeelding gaat):

[IMG]http://www.geocities.com/tropiesvisje/plaatje.jpg[/IMG ]

Als je daarna op ‘Submit Reply’ drukt zal er als het goed is vanzelf de afbeelding verschijnen. Het kan zijn dat de afbeelding niet weergegeven wordt (bij Geocities websites is dit nogal eens het geval), dit kan betekenen dat je een foutje hebt gemaakt bij het typen van het adres.

Ik hoop dat het zo duidelijk is.

Alleen jammer Da_Taxman dat een plaatje vanaf een GeoCities account niet zal werken. Je kunt hem zelf wel zien omdat die waarschijnlijk al in je temp internet files staat maar anderen niet. Dit is net als linken naar bestanden op een GeoCities account vanaf een ander domein (dan GeoCities). GeoCities zal gewoon melden dat het bestand niet gevonden kan worden…

FortuneCity heeft dit geloof ik ook :frowning:

Ik zet al me plaatjes altijd “achter” de site van me girl bij 12move en ondervind daar betere resultaten!!

Ben er lekker mee opgeschoten, je word gewoon bang om een vraag te stellen.
Ik heb in mijn leven al misschien wel duizenden keren het zelfde uit moeten leggen ik neem. Ik stel geen vragen als ik ze al weet
:frowning:

Originally posted by tropiesvisje
Ik heb in mijn leven al misschien wel duizenden keren het zelfde uit moeten leggen ik neem. Ik stel geen vragen als ik ze al weet

Zow, eerst krijg ik van jou in een andere topic het verwijt dat ik te bot ben, probeer ik nu eens een keer heel uitgebreid en zo duidelijk mogelijk een antwoord te geven op een vraag en dan krijg ik zo’n reply…

Sorry hoor, maar daar word ik dus niet vrolijk van en het motiveert me niet om je nog een keer te helpen…

Sorry dat ik de moeite genomen heb! (ja, nu ben ik bijna chagrijnig)

ik begrijp eigenlijk niet waarom je zo reageert vismens ? Da taxman geeft enkel de nodige uitleg, hoe zo iets werkt, en als je het antwoord reeds wist, dan moet je de vraag ook niet stellen zo simpel is dat. Misschien een ignore list opstellen tax ? :wink:

wat een rare reactie:confused:

Mjah, ksnap die guppekop ook niet helemaal…

Dat was ik allang weer vergeten ik krijg het idee dat mijn naam op jou inwerkt als een rode lap op een stier. Het gaat mij alleen hierom dat Wookie en G@M3FR3@K en jij advizeren.
Niet meer en niet minder. En wat de beantwoording van jou betreft ik citeer Het is al wel vaker behandeld, maar ik zal me eens niet chagrijnig gedragen. Als je er niet op wil antwoorden dan doe je dat toch niet er zijn wel ander die misschien wel verder kunnen helpen. (het lijkt wel of je een beetje rancunes ben) ik was het allang weer vergeten.
In mijn geval ga ik geen vragen stellen als ik zie dat die bij andere topic’s al behandeld zijn en als dat wel zo is dan heb ik dat niet gezien. En ik word ik daarna verwezen dan bied ik gewoon mijn excuus aan voor mijn stommiteit (Dit geen aanval op wie dan ook). Ik ben maar een beginner en ik wil nog wat leren, maar als je al een beetje op leeftijd ben dan valt het niet mee. Ik bedoeld met de adviezen die ik heb gekregen wekte bij mij verwarring op, zodoende weet ik nog niet hoe het moet stom hé, maar die mensen zijn er nu een maal ook en daar heb je bij cdfreaks ook mee te maken.
En een homepage heb ik niet, zover ben ik nog lang niet.
Met al die opmerkingen die er nu nog zijn gekomen ik dacht dat dit soort opmerkingen op een ander forum thuis hoorde
Met vriendelijke groeten
Tropiesvisje
:confused:

heeee tekkie of tekkel jij snapt er ook geen bal van !

daar heb je volkomen gelijk in Lottie, gelukkig ken ik je en je heb me al vaak geholpen;)

Dat was ik allang weer vergeten ik krijg het idee dat mijn naam op jou inwerkt als een rode lap op een stier.

Dit is absoluut niet het geval, ik beoordeel elke vraag op haar eigen waarde. Het is zeker geen persoonlijke vendetta die ik tegen iemand voer, geloof me, dan had je dat echt wel geweten :wink:

En wat de beantwoording van jou betreft ik citeer Het is al wel vaker behandeld, maar ik zal me eens niet chagrijnig gedragen. Als je er niet op wil antwoorden dan doe je dat toch niet er zijn wel ander die misschien wel verder kunnen helpen. (het lijkt wel of je een beetje rancunes ben) ik was het allang weer vergeten.

Die vraag is ook al enkele keren behandeld. Persoonlijk vind ik het gewoon vervelend dat er door verschillende mensen regelmatig dezelfde vragen gesteld worden. Er is een zoekfunctie binnen dit forum welke naar mijn mening te weinig gebruikt wordt. Maar omdat ik weet dat er mensen zijn die woordblind zijn en als ik mij goed herinner is dit bij jou het geval, ben ik eenkeer uitgebreid gaan zitten om de vraag op een zo eenvoudig mogelijke manier te beantwoorden. Het voorbeeld van Geocities is welicht wat ongelukkig gekozen, maar dat mag het probleem niet zijn lijkt me.

Ik zie het als een soort taak om mensen waar ik kan zo goed mogelijk te helpen, als ik het antwoord niet weet of echt geen tijd heb om te antwoorden dan doe ik dat ook niet. Mijn opmerking over het chagrijnig zijn was een knipoog naar een eerdere topic en moest ook als zodanig beschouwd worden, die smilies gebruik ik niet voor niets.

In mijn geval ga ik geen vragen stellen als ik zie dat die bij andere topic’s al behandeld zijn en als dat wel zo is dan heb ik dat niet gezien.

Enerzijds is dit een geruststellende gedachte, het niet willen stellen van vragen die al eerder gesteld zijn, maar aan de andere kant de vraag getuigde op geen enkele manier dat er enige moeite gedaan was om te kijken of er al een antwoord gegeven was ooit (soms is het verwijzen naar een niet geslaagde zoekpoging in dit forum al effectief)

Ik ben maar een beginner en ik wil nog wat leren, maar als je al een beetje op leeftijd ben dan valt het niet mee. Ik bedoeld met de adviezen die ik heb gekregen wekte bij mij verwarring op, zodoende weet ik nog niet hoe het moet stom hé, maar die mensen zijn er nu een maal ook en daar heb je bij cdfreaks ook mee te maken.

We zijn allemaal begonnen als beginner, niemand was vanaf de geboorte alwetend en dat zal ik ook niemand kwalijk nemen. Echter, van sommige personen die hier al langer een kijkje komen nemen (ongeacht het aantal postings) mag iets meer verwacht worden vind ik, en je komt hier al iets langer dan vandaag (registratiedatum al bijna 1 jaar geleden). Het feit dat het niet helemaal duidelijk was kan ik inkomen, maar om dan op zo’n manier te reageren vind ik ongepast en nodigt niet uit om de volgende keer nog zo uitgebreid de tijd te nemen om te reageren.

Daarbij heb ik het idee dat er van de admins verwacht wordt dat zij iedereen met zijden handschoenen behandelen, alsof het klanten zijn die jaarlijks een miljoenenwinst betekenen. Ja, Admins hebben een zekere voorbeeldfunctie, maar zij doen het ook allemaal vrijwillig en verdienen het niet om op een dergelijke ondankbare manier behandeld te worden.

Met al die opmerkingen die er nu nog zijn gekomen ik dacht dat dit soort opmerkingen op een ander forum thuis hoorde

Jij stelde een vraag, enkelen hebben daar een antwoord op gegeven en geprobeerd te helpen. Toen jij daar zo bot op reageerde zijn er enkele mensen die daar verbaasd op reageerden, dat staat ze geheel vrij.

Nogmaals, ik vind het jammer dat je zo reageerde.

En ik vind het jammer dat je het zo heb opgevat.:wink:

Ehm ja, wat moet ik hierop zeggen? ik weet niet wie die Helmot Lottie is en waarom ik opeens niets zou snappen,maar volgens mij spelen jullie onder 1 hoedje!! Helmut Lottie en Guppekop…
En dat is niet eerlijk.

Ik dacht dat het een serieus forum was, waar om schelden?
je kunt toch gewoon de naam noemen. Of wilde je ook eens wat typen;)

Ehm je hoort mij niet schelden. Ik gebruikte alleen wat andere namen die mij beter lagen… ik vind het zeer spijtig dat ik dan gelijk aangevallen word en nog wel door TWEE personen.Ik heb jullie toch niets misdaan. Ik zei alleen dat ik het niet snapte en toen begon Helmut gelijk te zeggen dat ik een tekkel was, terwijl ik een mens ben.
:rolleyes:

Die naam lag hem ook zeker, op die manier kunnen we er allemaal de namen gaan verbasteren Tropiesvisje of guppenkop
en in de volksmond is guppenkop nog steeds een scheldnaam en daar kun je geen speld tussen krijgen

Nou ga je te ver. Je hoeft me niet voor een speld in de volksmond uit te schelden want dat hoef ik niet te pikken. Ik kan je hebben hoor,ik kan je hebben!!