Pinkpop 2002!

Ten eerste wil ik eventjes melden dat bevestigd is dat Faithless op Pinkpop 2002 komt… dat natuurlijk wel kickuh is…
(er zijn trouwens ook geruchten dat Rammstein komt… YIHAAA!!)

Maar… het is mij ten ore gekomen dat Pinkpop 2002 misschien op het Lowlands terrein in Biddinghuizen gehouden gaat worden. Dit vanwege de aanwezige voorzieningen etc etc…

Hiermee zou ik niet erg blij zijn aangezien ik zowat naast het Pinkpop terrein woon en dat altijd 4 dagen feest is!

Wie o wie weet er meer?

Welke datum is dat juist?
Voor Graspop (belgïe) zijn er ook geruchten dat Rammstein komt. Ik heb ze gezien op hun concert hier in Leuven; op 7m van het podium. M’n haar bijna weggebrand :wink: Echt zwaar roelen toen de bassist in een rubberbootje de massa overging :slight_smile:
Faithless op Werchter was dit jaar ook legendarisch; einde-festivalsfeertje, zalig weertje, veel bier en het was springen of geen lucht krijgen :slight_smile:

Ik geloof dat Pinkpop 2002 in het eerste weekende van Juni gehouden wordt… maar dat is onder voorbehoud!

En ja, Rammstein moet live extreem goed zijn, kon helaas geen kaarten meer krijgen voor de optredens van ze in Nederland :frowning:

ellende! dan heb ik examus :mad: Voor Rammstein was ik ze ook meteen gaan kopen hoor; na twee weken waren ze hier ook uitverkocht. Werden ze op de zwarte markt verkocht voor 250 EURO enzo, gekken :slight_smile:

Hier waren ze in 3 dagen al uitverkocht :frowning:

Ik heb Faithless nu 3 keer gezien op Pinkpop: SUPER! Rammstein heb ik een keer op Lowlands gezien: SPEKTAKEL! :smiley:

Originally posted by Azrael
Ik heb Faithless nu 3 keer gezien op Pinkpop: SUPER! Rammstein heb ik een keer op Lowlands gezien: SPEKTAKEL! :smiley:

[off-topic]
Huh als je 1 keer naar Lowlands bent geweest, wil je dan ueberhaupt nog wel naar PinkPop???

:confused:
[off-topic]

Maar eh… als PinkPop én Faithless heeft én Rammstein… misschien dat het dan nog een beetje interessant is. Maar ga toch liever naar Lowlands!

:smiley:

Lowlands en Pinkpop kun je niet vergelijken. De hele opzet en grootte verschilt, net zoals de mensen die er komen en de sfeer die er hangt.

Pinkpop heeft de laatste paar jaren steeds grotere acts, dat wel, maar het blijft een festival voor veelal beginnende bands. En dat is opzich best leuk.

Wat ik persoonlijk erg leuk aan Pinkpop vind, is dat veel mensen (vaak wat oudere) niet zozeer voor de muziek komen, maar voor de zeer gezellige sfeer die er hangt.

Voor mij persoonlijk heeft Pinkpop veel meer waarden dan Lowlands. Maarja, dat is wellicht ook omdat ik het van extreem dichtbij meemaak en ik er mee ben opgegroeid :).

Originally posted by Upp3rd0G
Huh als je 1 keer naar Lowlands bent geweest, wil je dan ueberhaupt nog wel naar PinkPop???

Originally posted by Dee-ehn
Lowlands en Pinkpop kun je niet vergelijken.
Ik ga al een jaar of 4-5 elk jaar naar allebei. Het zijn idd heel verschillende festivals waar ik het errug naar mijn zin heb. Het vervelendste aan Pinkpop is IMHO de dagjesmensen op de 3e dag… Voor de rest hele gezellige mini-vakantietjes! :smiley:

was het maar al 29 februari zodat ik mn kaarten alvast kan kopen want dit jaar zullen die echt snel uitverkocht raken met zon topprogramma…

Originally posted by Azrael
Voor de rest hele gezellige mini-vakantietjes! :smiley:

Helemaal mee eens, eind augustus is altijd 4 dgn groot feest!

:smiley: