Pinkpop 2001

vbimport

Wie gaat er dit jaar allemaal naar Pinkpop 2001? En hoeveel dagen (1 of alle 3)? En voor welke bands gaan jullie?

Ik ga zelf waarschijnlijk 3 dagen en ga voor o.a. Krezip, K’s choice, Tool, Offspring, Limp bizkit en Anouk. De rest zal ook vast leuk zijn maar dat zijn mijn favo’s :).

Wat ik kut eraan vind is dat Radiohead eindact is. Ik vind dat de eindact iets heftigs moet zijn zoals vorig jaar Moby… Radiohead is zooooooo slaperig he… volgens mij wordt dat net zo’n afgang als The verve 3 jaar geleden… daarbij liep ook iedereen weg omdat het zo kut was…

Maargoed, ik ben benieuwd naar jullie meningen enz enz…

Roze is niet mijn kleur, poppen niet mijn speelgoed…
Dus ik vrees dat jullie mij op die roze pop niet tegen zullen komen (misschien voor sommigen extra reden om te gaan :smiley: )

wie komt er dan nog allemaal ???

de heideroosjes ???

Zaterdag 2 Juni: 18.00-23.00 uur
Noord podium[ul]
[li]THE LIVING END
[/li]> [li]SPEARHEAD
[/li]> [li]KREZIP[/ul]3FM tent[ul]
[/li]> [li]NON
[/li]> [li]QUEENS OF THE STONE AGE
[/li]> [li]WITHIN TEMPTATION[/ul]Zondag 3 Juni: 13.00-23.00 uur
[/li]> Noord podium[ul]
[li]ZIGGY MARLEY
[/li]> [li]GREEN LIZARD
[/li]> [li]PAPA ROACH
[/li]> [li]ZITA SWOON
[/li]> [li]K’S CHOICE[/ul]3FM tent[ul]
[/li]> [li]DAS POP
[/li]> [li]BRAINPOWER
[/li]> [li]OUTKAST
[/li]> [li]ST.GERMAIN
[/li]> [li]ORBITAL[/ul]Pinstermaandag 4 Juni: 10.30-23.00 uur
[/li]> Noord podium[ul]
[li]SUNNA
[/li]> [li]STEREOPHONICS
[/li]> [li]POSTMEN
[/li]> [li]THE OFFSPRING
[/li]> [li]BASEMENT JAXX [/ul]Zuid podium[ul]
[/li]> [li]SEMISONIC
[/li]> [li]3 DOORS DOWN
[/li]> [li]ANOUK
[/li]> [li]MANIC STREET PREACHERS
[/li]> [li]LIMP BIZKIT
[/li]> [li]RADIOHEAD[/ul]3FM tent[ul]
[/li]> [li]JJ72
[/li]> [li]THE HIVES
[/li]> [li]TOPLOADER
[/li]> [li]TINDERSTICKS
[/li]> [li]TOOL[/ul]
[/li]> Wijzigingen programma voorbehouden

Bron: http://www.pinkpop.nl
Volgende keer kun je ook zelf even zoeken Carlo :wink:

[Edited by Da_Taxman on 12-03-2001 at 16:21]

Dat voegt best wat toe aan mijn post Tax :slight_smile:

Hey Robin.

Ik weet nog niet wat ik doe. Het lijkt me wel supervet, maar ja, zal eerst eens even moeten sparen. En ik moet van de zomer ook nog op vakantie, dus ik zie het nog wel.

Ik ga deze zomer naaar een gelijknamige evenent maar dan in Belgie : Pukkelpop ! :smiley:

Originally posted by Mattel007
Ik ga deze zomer naaar een gelijknamige evenent maar dan in Belgie : Pukkelpop ! :smiley:

Past wel bij je of nie? duck and hide

Ja ik geloof dat de kaarten voor 3 dagen iets van 170 piek zijn he? Nouja zit wel meteen campinggeld bij da’s ook niet duur eigenlijk.
Ik weet nog niet hoelang ik ga… maar ik denk 3 dagen want za en zo zijn best wel leul lijkt me zo :slight_smile:

ja, tax, je begint me beter & beter te kenne :wink:

jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa tuurlijk gaan we…
wist ik al voordat de line up bekend was.
want pinkpop is altijd vet vorig jaar was het al vet.
en dit jaar is de line up alleen nog maar beter geworden
alleen geen moby :frowning: maar goed dit gaat weer een grandioos
feest worden…:):):slight_smile:

Ja pinkpop was ieder jaar wel gezellig maar 98 en 2000 waren egg tegek!!! Het was zeer gezellig met de hele groep rondhangen en wat optredens meepikken en wat bikken en drinken en 's avonds extreem gaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaar zijn!

savonds gaar zijn ??
WHAHA ik voelde me de dag erna toch veeeeeeeel gaarder letterlijk en figuurlijk want ik was (net zoals zovele anderen) helemaal verbrand in m`n gezicht.
maar het was het wel waard.

Tja ik ben na Pinkpop met mijn vriendin in een koud bad gaan zitten om af te koelen van onze verbrandheid (was wel lekker) maar de volgende dag was ik ook zo gaar als een tiet dat weet ik nig… had ik presentatie op school :slight_smile:
Maar is wel goed afgelopen…

leuke woordspeling : met je vriendin in bad gaan en zo gaar zijn als een tiet :):slight_smile:

mwa valt nog wel mee die andere woordspeling van mij van zaterdag vond ik persoonlijk beter gevonden :slight_smile:

daar heb ik dan (gelukkig) nix van meegekregen :slight_smile:

die heb ik je nog per mail gestuurd…ik schreef: dat mem van jou werkt als een tiet :slight_smile:

pinkpop
tuuurlijk gaat ik
3 dagen lang
voor wie? tool/anouk/3doorsdown/manic street preachers/radiohead
enja ik vind het juist tof dat radiohead afsluiters zijn
die lui zijn zooooooo verrekte goed (mijn mening dus)
heb ze al in concert gezien, man die lui roeleren echt gewoon
en het leuke is, 4 juni ofzo (net na pinkpop iig) komt de nieuwe cd van ze uit, dus gaan ze vast nieuwe nummers spelen daar…

Ja dat weet ik ik denk dat ze daarom ook op pinkpop zijn!

En euh ik heb vandaag kaarten gehaald… 2 stuks (ik en mijn vriendin) voor maar liefst 345 piek… meteen me knip weer leeg :frowning: