Pinball game gezocht

vbimport

Ik zoek de Pinball game die iets met Adventure Island ofzow heetteā€¦is erg kewl en heb em helaas niet kunnen downe :stuck_out_tongue:

Dus als er iemand is die em heeft?

Slamtilt of slamtilt insurrection zul je mischien bedoelen

Nope, het was echt Pinball, Adventure Island ofzietsā€¦in iedergeval die woorden zaten erinā€¦w8 ik zoek het ff opā€¦als ik nog iets kan vinden ervanā€¦ post ik de titel zo meteen :stuck_out_tongue:

Ik heb hier devilā€™s Island Pinball

Heb de titel gevonden: Adventure Pinball: Forgotten Island
heb je die toevallig ook? :smiley:

Das een oudje, kan je die niet vinden op een oude cazy byte of tlight ofzo?

ik heb em niet, anders had je deze wel van mij gekregenā€¦ :slight_smile:

Cbā€™s en TLā€™s doe ik al tijdje nie meer aan, maar deze game komt uit MEI 2001 hoorā€¦dus opzich maar paar maandjes oudā€¦:slight_smile:

/me heeft m; PM me maar :slight_smile:
kan m niet uppen duzzz

sorry, ff te snel gekeken,

was inderdaad geen oudje, (iets gebaseerd op de unreal engine)

volgens mij ƃĀ©ĆƒĀ©n cd vol, dus uppen is niet echt er bij denk ik ?

euhā€¦ ā€¦uppen kan makkelijk, als je ADSL o.i.d. hep. /me hep modem :frowning: telefoonmodem :frowning: :frowning:

Zelf met adsl,

600 mb uppen is toch niet echt handigā€¦met maar 64 kb aan upload (= adsl)

kopie van cd opsturen met ptt toch makelijker! (weet je ook zeker dat het werkt, okey bijna zekerā€¦) :slight_smile:

check pm! :stuck_out_tongue:

voor mij maakt het niet uit als 1 van jullie em ergens kan uppen dan zou perfect zijnā€¦heb supersnelle verbinding dusā€¦veeeel sneller als ADSL :stuck_out_tongue:

CrazyTaxi heb je men PM nie gehad? Iemand die em nog ergens neer wil zettenā€¦ik ben ook best bereid er iets neer te zetten hoor :wink: just ass-k me!

gelezen & geantwoord!

me 2! ThX! :stuck_out_tongue: