PIN2 Code GSM

vbimport

Weet er iemand hoe je aan een PIN2 code kunt geraken van een GSM?? We hebben een GSM toestel NOKIA 5110 van de firma gekregen met de optie vaste nummers aan. Om deze optie uit te zetten vraagt het toestel achter de PIN2 code. Ben in het bezit van een datakabel dus… indien er een proggie is die deze code kan lezen zou ik dit graag weten.

D8 dat je altijd bij je provider die code kon krijgen…als het beetje tegenzit moet je der eerst nog voor betalen ook! :frowning:

Als je een kaart gekocht hebt, dan krijg je normaal twee codes mee. De eerste is de code die je nodig hebt om je telefoon op te starten en de tweede is om sommige beveiligingsinstellingen te veranderen (zoals nu). Dat staat meestal samen op een klein briefje met uw PUK-code.

Groetjes

Pin 2 krijg je er NOOIT bij, bij sommige providers kun je hem KOPEN :frowning:

(Bij ben is het een geeltje geloof ik)

Maar meestal is het nutteloos, want het netwerk ondersteunt het vaak niet :slight_smile:

Het toestel hebben we gekregen van de firma. Waarschijnlijk heeft de firma deze code wel maar ik kan moeilijk gaan vragen of ze me deze effe willen geven zodat ik de vaste nummers optie er wil afhalen.

In Belgie krijg je dat er wel bij maar blijkbaar in Nederland niet. mijn excuses voor de vergissing

In NL nie nee! Maar netwerk ondersteund dat gloof ik ook nie! Is ook voor dat ie de kosten bij kan houden dacht ik!