Pic toevoegen aan tekst bij CD-Freaks

vbimport

Hoe voeg ik een pic toe aan mijn tekst hier??? Ik heb hem wel zelf op me pc staan maar weet niet goed hoe ik hem in de tekst krijg ingevoegd. Uiteraard is het pic-je in jpeg formaat zo ver was ik al of jullie moeten hem liever in een GIF hebben. Kan ook uiteraard.

mzzl Dunedaïn

Je bedoelt in je signature ?

Dat werkt niet in dit forum.

Neej wat ik bedoel is als ik (zoals nu) een vraag heb en wil dat onderbouwen met een plaatje

mzzl Dunedaïn

Als je een bericht post, dan zie je onder de ruimte waar je je bericht intikt een rijtje met opties en daaronder staat een regel waar je een plaatje kan toevoegen. Dit plaatje dient van het formaat jpg, gif of png te zijn en mag niet groter dan 100kB zijn.

Originally posted by Wookie
Als je een bericht post, dan zie je onder de ruimte waar je je bericht intikt een rijtje met opties en daaronder staat een regel waar je een plaatje kan toevoegen. Dit plaatje dient van het formaat jpg, gif of png te zijn en mag niet groter dan 100kB zijn.

Precies :slight_smile:

En zou dat niet genoeg zijn, dan kun je gebruik maken van de IMG tag. Je dient dan wel zelf voor de hosting van het plaatje te zorgen.