Photo CD?

vbimport

Hi,

Ik had graag een vraag met welk proggie je een Photo CD maakt, net zoals Fotografen dat doen als je gewoon je negatiefen inleverd en zijn die op een CDtje brand/zet.

Ik heb nu een LiteOn 12x10x32 gekocht en wilde ook een proberen zelf een foto CD te maken.

Verdere systeem specs:
Abit KT7A
Athlon Thunderbird 1.33Ghz
512Mb SDRAM
Asus CD-ROM 40x

BVD

ik ben der zelf ook welleens mee bezig geweest voor men oude cd-i en volgens mij had ik de info hiervan dacht ik.

http://tedfelix.com/PhotoCD/PCDMakeYourOwn.html

Althans dit was nog de enige werkende link die nog werkte.

Hopelijk heb je der nog iets aan.

Met Adaptec’s EZ CDcreator kan je photocds maken ja:)

is dan ook mogelijk om de photo CD op mijn DVD af te draaien ?

BTW: is er bij Nero ook een optie om PhotoCD’s te maken, anders moet ik Nero en Adaptec gaan installen. :-s

je kunt met winoncd 3.8 een perfecte fotocd maken die zowel op je pc als op je geschikte stand alone dvd speler kunt afspelen.In winoncd kun je een slide show maken met een vaste tijd voor het bekijken van je fotos maar je kunt ook dmv de knop next naar de volgende foto gaan.
Het kan trouwens wel dat je dvd speler niet geschikt is.Mijn dvd speler is hiervoor niet geschikt bv.(pioneer 626d)

Originally posted by dr3w
[B]is dan ook mogelijk om de photo CD op mijn DVD af te draaien ?

BTW: is er bij Nero ook een optie om PhotoCD’s te maken, anders moet ik Nero en Adaptec gaan installen. :-s [/B]

of het in Nero kan zou ik zo snel niet weten…volgens mij zit die optie niet in de wizzard ofwel soms?

Cool, dan ga ik winoncd ff downen !

Mijn stand-alone DvD player: Panasonic DVD-A160E.

Bedankt Hank en de anderen :slight_smile:

BTW: kan ik ze (Nero en WinonCD) beiden gewoon installen, of geeft dat conflicten ?

of het in Nero kan zou ik zo snel niet weten…volgens mij zit die optie niet in de wizzard ofwel soms?
nee, zit niet in nero; dat moet bittere pil voor easy cdcreator haters zijn…

Weet iemand toevallig ook waar ik winoncd 3.8 Trial kan downloaden ?
Op officiele site kan ik hem niet vinden. :confused:

als je ftp server hebt, up ik wel