Philips CDRW 400

vbimport

Hallo iedereen ik heb een vraagje wie heeft er nog meer problemen met een philips brander genaamd 400 Serie 4x 4x 16x
Ik heb al geruime tijd dat hij vast loopt of dat hij niet goed brand. Hij brandt soms wel je ziet dat hij gebrand is maar hij verschilt wel met kleur met een Cd die wel goed gebrand is. Hij kan diegene ook niet lezen in de cd-rom speler. En soms zegt hij dat hij nog leeg is maar je kunt zien dat er op gebrand is. Wie o wie kan mij helepen

Zou een software probleem kunnen zijn. Een herinstallatie van Windows kan een oplossing zijn.

Als het niet de software is zou ik teruggaan naar de leverancier, wellicht is het product niet goed, de laser defect oid. ALs het binnen de garantie is kun je in ieder geval vragen of je leverancier em even wil testen, dan weet je in ieder geval of het aand e brander of aan de software ligt.

Da_Taxman

Hoi Ronald…

Tjeetje wat een ellende zeg, maar ik kan je wel vertellen dat het probleem zich ernsig vaak voor doet met Writers van het merk Philips. Types zeggen me niets.
Normale Cdrs zijn 1.2 mm dik en bestaat uit tenminste 6 lagen. Philips is erg critisch op dit vlak (dont ask me why) Het lijkt me verstandiger om van merk te veranderen.als je nog intensere vragen hebt kun je me contacten op m`n e-mail.

Succezz…