Philips 711 niet meer te gebruiken

vbimport

Beste CDFreaks users,

Ik heb een klein probleempje met mijn Philips 711 DVD speler, deze is helaas niet meer te gebruiken................

Wat is er gebeurd?
Ik dacht doormiddel van een code (deze heb ik gevonden op internet) mijn Philips DVD-711 om te kunnen zetten naar
een regio 1 apparaat.......dit is me ook gelukt.........
Echter toen ik gisteren het apparaat terug probeerde te zetten naar een regio 2 machine is er iets misgegaan bij het invoeren/veranderen van de code.......

Op dit moment kan ik de DVD als 'tie uitstaat wel aanzetten.......hij zoekt dan ook naar een disc (die er niet inzit).....en komt dan op message
'no disc' te staan............hierop blijf het apparaat hangen.......ik kan de lade niet openen en de dvd speler reageert niet meer op welke toets dan ook (zowel op het apparaat als de afstandbediening).....ook uitzetten mbv poweron/off lukt niet meer.........alleen door het lostrekken van de stekker uit het stopcontact kan ik de dvd-speler uitzetten....

Weet iemand misschien wat er mis is gegaan en hoe ik bovenstaand probleem kan verhelpen.....??

Alvast hartelijk dank

met vriendelijke groet,

HellRacer
:frowning:

Je moet hem weer terugzetten naar zijn defaults.

Hier.

Of gebruik dit op eigen risico :

Press Play on the remote, followed by 2, 7 and 4.
When the display reads ‘___ _’ enter 005 000 128 156 using the remote.
Press Play on the remote.
Your player is now a region 1 only player. To return it to region 2 only do the following:
Press Play on the remote, followed by 2, 7 and 4.
When the display reads '
____’ enter 002 000 128 156 using the remote.
Your player is now a region 2 only player.

710 Only:
To reset the machine to factory defaults, do the following:
Press Play on the remote, followed by 1, 5 and 9.
When the display reads ‘___ ____’ enter 004 001 000 140 using the remote.
All the settings will now be returned and you can re-hack the player as above.

Suc7