Philips 404 4x4x32x naar god?

vbimport

bij de eigenschappen van het apparaat..

Mijn brandertje doet naar 4 maanden raar (garantie, maar ik heb de bon niet meer )
Als ik met nero en ook met cdrwin een data cd fik dan gaat de gebrande cd heel raar tikken in mijn cd-rom. Ik dacht eerst dat ligt aan mijn cdrom, maar cd’s die een vriend van mij fikt op zijn plex doen het wel normaal en cd’s die ik hiervoor heb gefikt doen het ook normaal. Nou is de vraag wat moet ik doen?? Volgende keer een goede kopen Doe ik ook zeker! een TEAC of PLEX .
Maar wie heeft een tip voor me??
AUDIO cd’s doet ik nog wel prima van mp3 naar audio bedoel ik dan.

HELP!!!

Alvast bedankt

Laat mij eens weten welke Firm Ware er in zit. Misschien is het mogelijk door deze enkel te updaten.

Ik heb geen flauw idee ik heb daar nooi iets aan veranderd, waar kan ik dit vinden?

Gevonden!

1.06

De firmware moet 1.10 zijn. Dan is je probleem opgelost.

ummm waar kan ik dit vinden???
En hoe weet je dat zo zeker?

Wel,

ik zit in de quality group van deze producten. Stuur mij een mailtje, en ik stuur wat je nodig hebt.

you’ve got mail

Ehh waar is die firmware op die philps site staat niks en ik heb nog zo’n ouwe 404k liggen.

Als we het hier toch over dat klote ding hebben, waarom brand hij sony, platinum, blanco’s maar op 2 SPEED???

(Zowel op een pentium 200 als een Pentium III 600

Voorbeeld ik had 4 MMORE cd’s alle 4 moet het zelfde op. Burn prog. Clonecd.
eerste = Goed
tweede = Goed
Derde =!%#!@$%# 2 SPEED
Vierde =@#!%!@#$ 2 SPEED

HALLO IK HEB EEN 4 SPEED BURNER.
'k heb h’m 6 weken terug, terug naar de winkel gebracht en… Ja hoor nog steeds geen bericht!!!

Sony’s pakte die helemaal nooit op 4 speed behalve toen die gozer uit de winkel het probeerde natuurlijk (waren trouwens andere die ik had deze doosjes waren zwart i.p.v. wit)

Ik wacht nog steeds met vreugde wanneer ik hem terug krijg, kan ik hem eindelijk tegen de muur kapot gooien

The MAzTER (O, ja aan de cd’s kan het niet liggen want met m’n plex kan ik ze gewoon op 8x burnen)

mijn motto
>>>DUS EENS EEN PHILIPS NOOIT MEER EEN PHILIPS<<<

Ik heb firware 1.10 gekregen van Severine TNX!
ik heb nu alleen nog een flashtool nodig, waar kan ik dat vinden?

waarom koop je dan ook een fielieps brander ?

probeersel
mijn eerste brander ik had/heb er nog geen verstand van en Philips leek me wel een goed merk, niet dus

volgende brander wordt wel een goede

Whoa…wat zie ik firmware 1.10 voor Philips 404k. Die van mij zit ook nog op 1.06. Waarom staat deze firmware niet gewoon op de site van philips?! Wat voor verbeteringen brengt deze firmware aan.

Enneuh, ik zou het bijna vergeten…kan iemand 'm mij ook ff mailen of anders hier ff een link posten waar ie te vinden is?!

'k heb nu ook een 8x4x32 plex

—====PLEX RULEZ===—

Krijgen jullie allemaal geld van Plex
pro-plex en wat vinden jullie van TEAC???
een vriend van mij met een plex zei dat ie liever een TEAC heeft

firmware 1.10 ik heb 1.06
Kan ik die firmware ook toegestuurd krijgen.
Of een link posten?

<BLOCKQUOTE><font size=“1” face=“Verdana, Arial”>quote:</font><HR>Originally posted by Nice Guy:
Krijgen jullie allemaal geld van Plex
pro-plex en wat vinden jullie van TEAC???
een vriend van mij met een plex zei dat ie liever een TEAC heeft
<HR></BLOCKQUOTE>

Waarom f250,-

Als je de Firmware 1.10 wil en de flashtool,
mail mij even.

<BLOCKQUOTE><font size=“1” face=“Verdana, Arial”>quote:</font><HR>Originally posted by Severine:
[b]Als je de Firmware 1.10 wil en de flashtool,
mail mij even.

[/b]<HR></BLOCKQUOTE>

Hoe kom jij aan je Philips mail adres, zijn die gasten daar wel te vertrouwen, want als je tegen iemand van philips zeg dat je een ill. kopietje hebt gaan hun haar al over eind staan
Vb wie doet er nu software als Write2CD bij een burner ??? Je moet een grote kneus zijn als je dat gebruikt (je kunt amper een cd met crack kopieren met dat progje)

Ik ben blij dat plex nu ccd ondersteund (of andersom)

—====PLEX RULEZ===—

Tip: zet NOOIT je een 2-mail met je eigen naam er in op zo’n forum