Philips 3610

vbimport

VIA ANTWOORDEN OP VRAAG DEFECTE 3610 INDERDAAD DE HEERLIJKE TORX-SCHROEFJES VERWIJDERD EN DE LENS BEREIKT EN GEREINIGD.
RESULTAAT NA AANSLUITEN:
LAATJE OPEN - LAATJE DICHT - LAATJE OPEN -
LAATJE DICHT ETC.
ZAL IK HET APPARAAT MAAR MET EEN HAMER GAAN MAKEN; STUK MAKEN.
WIE HEEFT ER NOG EEN TIP ?

Waarschijnlijk zitten de schakelaars van de lade niet goed of is de druktoets van eject geforceerd…voorzichtig demonteren, bekijk het rustig en dan goed monteren.
Weet dit niet zeker…misschien dat een ander hier meer over weet.

Mijn 3610 is ook stuk gegaan ± 2 weken geleden en Het heeft geen zin om nog meer energie in dat ding te stoppen KOOP een plextor 12/4/32 netzoals IK heb gedaan !!!
Een tip ga naar die enewebsite die allen over 3610 gaat … staat nuttige info
ik weet adres niet meer

Misschien bedoel je deze thebillgates http://cdd3610.freeservers.com/
Grzz.
Mess

<BLOCKQUOTE><font size=“1” face=“Verdana, Arial”>quote:</font><HR>Originally posted by thebillgates:
Het heeft geen zin om nog meer energie in dat ding te stoppen KOOP een plextor 12/4/32 netzoals IK heb gedaan !!!
<HR></BLOCKQUOTE>

Volg dat advies gewoon op wat heeft het voor zin om allemaal te liggen klote aan dat ding, geef nu gewoon toe dat je aan een andere toe bent!

The MAzTER

We kunnen langzamer hand wel een anti-philips branders clubje oprichten

die van mij is ook stuk

Gegroet

PHILIPS Branders zijn, naar mijn ervaring, KL??? branders. Helaas werk ik voor PHILIPS maar mijn ervaringen zijn niet goed. Sotware die er bij wordt geleverd. Spreek er niet over.

Ik wil niks zeggen jongens maar de 3610 was de beste brander van zijn tijd.

Jongens, ik wil ook lid worden van de anti-Philips-brander club, maar mag ik dan wel directeur worden??
Of laten we het zo zeggen, zullen we afspreken dat degene die de meeste cdr’s verneukte per maand met zijn Philips brander directeur wordt?? Dan win ik meteen :slight_smile: en vooral :-(((.
Gelukkig heb ik nu een Plextor die het wel doet… DUH

Greeeeeeeeeeeeeeeetzzzzzzzzzzzzzzzzzzz

Dat zijden ze van de 404k ook

The MAzTER

Sorry ik ben in het bezit van een antieke cdd2000 van philips (6 jaar) en dit oude hok werkt nog steeds. Alles is ermee te kopieren en zelfs overburnen werkt. Er is 1 helaas en dat is dat hij niet wordt ondersteund door clonecd.
Je moet er volgens mij gewoon geluk mee hebben.
(P.S. Ik heb geen aandelen in Philips ofzo)