Pftttt

vbimport

jongens ik ben blij dat ik airco heb

Ja het is veel te warm om iets te doen dus gaan we maar naar cdfreaks
Ik vind het niet erg, maar morgen slaat het weer toch weer om

Lekker zo’n ADV dag …

En ja hoor…

je regent hier al te pletter!!!

Het regent hier nu ook, maar het is nog steeds bloed heet.

Djewst

hier nog niet

Het valt hier ook met bakken uit de lucht in Tilburg enne ik heb ook lekker airco!
Greetz…

Hebben jullie in Nederland bijna allemaal Airco? Dat is wel fijn, want dankan ik die later allemaal komen herstellen. Ik studeer namelijk klimatisatie (verwarmingen, airco’s,…)
Hier in België zijn er niet zo veel mensen met airco, ik ken er toch niemand met airco.

nou het is nu alweer 1 dag kouder dan 20 graden geweest en dat zuigt hendig wat mij betreft mag het tot ver in september wel boven de 25 graden blijven met dan af en toe een heerlijk zomers buitje maar dat het daarna direct weer lekker warm werd…

23 vindt ik warm zat, dus tot de kerst 23 graden, daar doe ik het voor

deKIKker

<BLOCKQUOTE><font size=“1” face=“Verdana, Arial”>quote:</font><HR>Originally posted by Renaat:
Hebben jullie in Nederland bijna allemaal Airco? Dat is wel fijn, want dankan ik die later allemaal komen herstellen. Ik studeer namelijk klimatisatie (verwarmingen, airco’s,…)
Hier in België zijn er niet zo veel mensen met airco, ik ken er toch niemand met airco.
<HR></BLOCKQUOTE>

JAAA in NL hebben ze ALLEMAAL airco, in dit van nature bloedhete (zie de vrouwtjes) land kan men niet zonder.
gij zult dus in den toekomst ene rijke Belg worden !!!

Wat een stormbui was dat zeg

pffffffffffffffft was het maar zo warm…
wat een mooie tijd de zomer…
ik kijk naar buiten en het sneeuwt in april…
ik beloof plechtig dat ik deze zomer niet meer over
de hitte zal klagen als het maar snel warm word :slight_smile:

LOL XIAN!!!

Was het idd maar zo ja ik verlang nu weer heel erg erg naar de zomer (zoals altijd)… :wink:

nou het is al vaker voor gekomen dat het nu al
behoorlijk warm buiten is…maar dat valt dit jaar
vies tegen… :frowning:

ja we hebben net 2 dagen gehad en dat is dus niet om over naar huis te schrijven :frowning:

Gisterochtend nog hagel en veel regen gehad, gistermiddag lekker zonnetje!
Wat zou de zomer on toch gaan brengen?! Ik hoop wel relaxed weer! Ken ik 's avonds/ 's nachts lekker met me raam open forummen! :wink: