Pffffffffff

[20:40:45] *** Belvedere (~Belvedere@a.b.c.nl) has joined #cdfreaks

[20:41:08] <Belvedere> heej bimbos

[20:41:08] *** Xcelsius sets mode: +v Belvedere

[20:42:17] *** Belvedere (~Belvedere@a.b.c.nl) has left #cdfreaks

zijn mama riep

waarschijnlijk een of andere weirde psychoot die den belvedere wou afmaken :wink:

• V das toch gewoon “+voice”…??? toch? Of is het een aanloopje naar rotgeintjes…

Wat betekenen al die extentions eigenlijk allemaal? is daar ergens een lijstje van ?

[23:50:15] *** Marsz-=FX (~Me@223-50-125-39.serv.Tiscali.nl) has left #cdfreaks
:stuck_out_tongue:

Hehehe LOL het gaat weer goed op IRC :slight_smile:

Dacht je nou echt dat ik drie kwartier of zo ging wachten tot er eens wat gezegd werd ?

er waren tig mensen online en geen mens tikte maar wat in en allemaal leek het wel alsof ze de instellingen “goh, wie zal er nu een opmerking maken” hadden…

da’s geen chatten/irc’en , da’s mensjes kijken…

en dat doe ik liever op een terras met een paar vrouwen en een goed glas bier in m’n hand :slight_smile:

plus m’n downloads waren net klaar dus ik sprong even daar naar toe

en zoals je kunt zien moest ik weer vroeg naar bed , over een half uur kan ik in het emc lab gaan meten omdat die $#@$# sukkels zo’n vroege afspraak gemaakt hebben.

dank je wel overigens dat m’n hele ip adres er bij staat , stel ik echt op prijs … kan ik weer m’n firewall gaan oppoetsen …

zal ik een webcam om m’n voorhoofd binden dat lieve domi me 24 uur per dag in de gaten kan houden ?

//off topic//

woohoo ! post nr 1974… m’n geboorte jaar

//end of off topic//

Originally posted by Mr. Belvedere
dank je wel overigens dat m’n hele ip adres er bij staat , stel ik echt op prijs … kan ik weer m’n firewall gaan oppoetsen

Op moment dat je inlogt op IRC kan iedereen je IP adres zien, tenzij je via bnc inlogt…

Maar ik heb je IP adres maar even van het forum afgehaald…

Verder, je bent krap een minuut op het kanaal geweest…weet jij veel of er net een URL is gepost waar iedereen gelijk is gaan kijken (wat nog wel eens gebeurt als bepaalde personen een URL posten op #cdfreaks, een url in de categorie amIhotornot.com :wink: )

Veel mensen zitten op meerdere kanalen, of zijn gewoon ook met andere dingen bezig terwijl IRC open staat…

Geduld is een schone zaak…misschien moet je dat van jou eens oppoetsen :wink:

Originally posted by Da_Taxman
[B]
Verder, je bent krap een minuut op het kanaal geweest…weet jij veel of er net een URL is gepost waar iedereen gelijk is gaan kijken (wat nog wel eens gebeurt als bepaalde personen een URL posten op #cdfreaks, een url in de categorie amIhotornot.com :wink: )

Veel mensen zitten op meerdere kanalen, of zijn gewoon ook met andere dingen bezig terwijl IRC open staat…

Geduld is een schone zaak…misschien moet je dat van jou eens oppoetsen :wink: [/B]

Zoals ik dus ook met andere dingen bezig was :slight_smile:

Maar goed , volgende keer blijf ik wel 5 minuten wachten :slight_smile: of geef ik een gegronde regel op waarom ik er af ging : /quit ah , filetjes binnen , even proberen :slight_smile:

Big Brother is watching me :slight_smile: