Pentium 4 koeler reviews

vbimport

Oke, het zal aan mij liggen, maar ik heb internet afgezocht naar enkele up to date reviews van Pentium 4 koelers en ik kan niks vinden.

Wel voor AMD processoren, maar niet voor Pentium 4 processoren.

Ik zoek een goede koeler voor een Pentium 4 3,2Ghz (800Mhz FSB), en als het kan graag met link naar een review.

Oude review.

Iets nieuwer

Je kunt ook een CPU kopen met koeler en al :

Voor de meeste mensen is een koeler van Intel prima. Deze koeler krijg je indien je de boxed versie van de processor koopt.

Indien je zwaar gaat overklokken oid, komt een andere koeler pas ten sprake, anders is de koeler goed genoeg. Ook het geluid dat een Intel stock cooler produceert blijft binnen acceptabele waarden.

Originally posted by Mr. Belvedere
[B]Oude review.

Iets nieuwer

Je kunt ook een CPU kopen met koeler en al :
[/B]

Bedankt voor de nieuwe review.

Maar hier wordt de Zalman 6500B-AlCu bestempeld als niet luidruchtig terwijl hij in andere tests juist als luidruchtig wordt bestempeld :confused: , iemand van jullie ervaring met deze koeler (staat nu namelijk op m’n lijstje om te kopen).

Originally posted by Dee-ehn
Indien je zwaar gaat overklokken oid, komt een andere koeler pas ten sprake, anders is de koeler goed genoeg. Ook het geluid dat een Intel stock cooler produceert blijft binnen acceptabele waarden.

Ik heb een P4 2,8 (fsb800) en die draait met de stock koeler op het moment 3,4ghz en wordt (met dit belachelijk warme weer) nog geen 40°C. (er zit Artic Silver 3 tussen koeler & cpu) Er zijn reports van 3,5ghz met stock koeler, maar zover ben ik nog niet. (geen tijd) :slight_smile:

Wat wil ik zeggen? De boxed koeler voldoet vaak prima!