PDM cdrz?

vbimport

Ik heb me gister een hele rammel PDM Magnetic cdrs gekocht. In de winkel stond erbij dat het Philips waren… kijk ik op de zijkant van het doosje (spine) dan staat daar CD Recordable met precies dezelfde letters zoals Philips heeft bij de premium silver plus. Ook de beschrijfbare laag heeft precies die kleur… toeval? Of zijn het echte Philips CDR?

Niet duur trouwens, 95ct voor een Philips in jewelcase :slight_smile:

DN, waar hebbie die vandaan dan?! Zal wel zo’n namaak philips CDR zijn maar dat zegt nie dat ze gelijk minder zijn ofzo!
Ik gebruik nu Platinums en die doen ut prima! 1,05 piek met jewelcase!

Was dat btw wel incl btw enzo?!

denk eerder ook namaak, of het moet afgedankt spul zijn :wink:

Ik heb altijd of iig heel vaak van die no name cd’s en ik heb er eigenlijk nog nooit erg veel problemen mee gehad. Dus ik denk dat je net zoals bij zoveel producten bij cdr’s voornamelijk betaald voor de opdruk :frowning:

Nou ik had ze al eens bij de Makro gekocht voor fl 1,45 per stuk. Nu heb ik ze van de Saturn, dat is een MediaMarkt-achtige winkel in Aken… ze kosten DM 4,45 per 5, dat is dus 89 pfennig per stuk… niet gek he?

Originally posted by Dee-ehn
Nou ik had ze al eens bij de Makro gekocht voor fl 1,45 per stuk. Nu heb ik ze van de Saturn, dat is een MediaMarkt-achtige winkel in Aken… ze kosten DM 4,45 per 5, dat is dus 89 pfennig per stuk… niet gek he?

Ik heb me laatst een doos met 100 stuks Hi-Space 80" cd-r’s gekocht… 16bef / stuk met Jewelcase! vond ik al een geweldig prijs eerlijk gezegd, bollen wel niet in mijn dvd speler, maar Asus 50x pakt ze perfect.

[B]Nou ik had ze al eens bij de Makro gekocht voor fl 1,45 per stuk. Nu heb ik ze van de Saturn, dat is een MediaMarkt-achtige winkel in Aken… ze kosten DM 4,45 per 5, dat is dus 89 pfennig per stuk… niet gek he?

[/B]

neem mij volgende keer ook eens wat dozen mee…
ik ben weer eens door m`n voorraad heen :frowning:

Misschien kunnen we samen gaan want mijn 80min cdrz (Platinum) zijn ook weer eens ver te zoeken…

Zit er veel verschil in kwaliteit van cdr’s?

Ik bedoel, ik had eerst een noname (dus beide kanten zonder opdruk ;)) 10-pack, en die waren ronduit slecht. Maar alle cd’s met een naam (of het nou lenco of philips of wat anders is) daar merk ik weinig verschil tussen

Verschil in kwaliteit? Tja… het schijnt van wel, maar met een goede writer lopen zowat alle cdrz goed…
Trouwens ligt het ook wel aan je afspeelapparaat… sommigen kunnen helemaaal niet overweg met cdrz en anderen prima met hele slechte

Ik heb met no name (silver/blue ofzow) nooit problemen gehad alleen dan dat ze heel erg gevoelig zijn voor krassen…

M’n buurvrouw ging laatst cd’s kopen (voor als ik iets voor haar moest overbranden) en toen had ze zich van die hele dure zogenaamd ‘speciaal voor audio cd’s’ cdr’s laten aansmeren.

35 gulden voor een 10-pack :slight_smile:

Volgens een vriend van me klinken die audio cds beter als je er muziek op brandt met je pc-cd brander dan een standaard cdr…

Volgens een vriend van me klinken die audio cds beter als je er muziek op brandt met je pc-cd brander dan een standaard cdr…

als die vriend is wie ik denk dat het is…dan heeft zijn
mening weinig waarde :slight_smile:

Je moet eens kijken wie de fabrikant is. Dit kan je zeer eenvoudig met plextools
http://www.plextor.be/English/technical/download.html