PDF Files maken

vbimport

Waar kan ik het programma vinden om PDF filetjes te maken.

zoeken naar adobe acrobat, laatste versie is de vijf

greetz
scooby2

En dan niet de reader (die kun je gratis downloaden)

Adobe Acrobat heeft ook plugins etc. Zodat je met een druk op de knop vanuit Word een PDF bestand kunt maken. Je kunt dan PDF bestanden (die niet beveiligd zijn) ook in Acrobat bewerken.

Adobe acrobat de pdf writer jah ik heb hem wel op CD!

Oude topic maar ik heb wat meer info nodig… Ik moet voor mijn stage gaan kijken of we Word documenten kunnen omzetten naar PDF maar ik snap niet helemaal hoe het werkt. Ik heb nu een INF bestand gedowned voor Windows 95 (zat in de download PDF-Writer) en ik denk niet dat dit de bedoelding is. Of is dit wel goed en zo ja hoe pas ik het toe?

Ik werk zelf met Windows XP maar op mijn stage hebben ze Windows 2000 en 98SE dus het zou makkelijk zijn als het op elk OS zou werken.

Iemand met meer info?

Bedankt

Adobe Acrobat heeft volgens mij de mogelijkheid om bij installatie een plugin te installeren.

Het is niet een echte plugin volgens mij, maar meer een macro voor Office. Er verschijnt dan als het goed is een button in WOrd (weet niet voor welke versies het werkt) en je kunt dan het Word document converteren naar een PDF bestand als je er op klikt.

We hebben het nu over de Reader neem ik aan? Ik zal eens proberen opnieuw te installeren en kijken of ik de optie zie staan… Bedankt :slight_smile:

Smart@$$ is right! Gewoon ff zorgen dat word is geinstalleerd, adobe acrobat ook ff installeren en dan kun je in word een iconbar toevoegen, met de knop “convert 2 pdf”