PC Zone of Power Unlimited

vbimport

Even een gevoelige snaar bij menig PC maniak aanraken, wat is beter PC zone of Power Unlimited (OK er zijn ook nog andere, maar even kiezen tussen deze twee). Om de discussie op gang te helpen, ik ben geabonneerd op de PC zone DVD… Het rules!

Odin Supreme

PU!!! elke brief gaat over hoe geweldig het wel niet is. Het moet dan wel zo zijn…

Er zijn belgen (no offence) die over de ‘‘brief van de week’’ lullen terwijl het een maandblad is.:confused: en nog dommere Ollanders die niet weten dat Haarlem iets heel anders is dan het krottige Amsterdam:confused:

Dus, ik zou zeggen, sla de brieven over bij de PU en lees het nieuws de de §revieuws…
De PU is ook niet zo duur. 4.- ofzo.

Wat heb je liever, 3-5 PU’s of 1 PCZ? (het is de zelfde prijs)
Dan kies ik toch wel voor de PU. Al sla je die koter brieven over, heb je toch nog elke maand wat nieuws en §revieuws te lezen…

Ik vind ze beide total crap.

Geef mij maar www.gamespy.com

PU was vroeger veeeeel cooler dan tegenwoordig. Toen stond er veel meer PC-related stuff in namelijk. Nu nog een paar PC spelletjes ene een hele zooi console. Die console shit hoef ik dus niet. En dan die brieven die ze krijgen… Rechtstreekse verklaringen van terroristische acties zitten ertussen. En dat publiceren ze dan ook nog. Het enige wat ik eigenlijk mis nu ik op de PCzone ben overgestapt, zijn de Qwifz. Die waren weliswaar de laatste tijd ook niet meer zo goed, maar humor zat er toch soms in.

De PCzone is gewoon veel uitgebreider en veel serieuzer dan de PU. Je zou het niet zeggen;), maar ik vind die serieuze PCpraat dus veel interessanter dan dat flauwe gelul van de PU. Of dan die zinnetjes die onder die plaatjes stonden… zo flauw als het maar kan. Daar heeft de PCZ geen last van. Die laten ook niet van die overdreven bloederige plaatjes zien. Van die VMBO humor. De PCZ bespreekt ook altijd wat hardware, iets wat voor de PU toch wel heel lang geleden is. Ze hadden ooit een interessante rubriek: ‘TechTalk’, maar die verdween opeens zonder reden.

En oh ja, de PCzone is 3 keer zo dik als de PU en het gaat in de PCZ ALLEEN MAAR OVER PCS!

Ik ben het met Robby eens, de PCZ kan veel meer nuttige informatie geven dan de PU!

De PU is natuurlijk wel handig om te lezen als je ook een PXS en/of N64 en/of een andere console hebt!

Ik hou het altijd maar met de PCZ dat vindt ik het lekkerste lezen!:slight_smile:

ohja Robby, wat is er mis me het VMBO? (ik heb het nu wel achter de rug, maar voel me er toch niet helemaal lekker bij!)

Originally posted by Murphy23x
ohja Robby, wat is er mis me het VMBO? (ik heb het nu wel achter de rug, maar voel me er toch niet helemaal lekker bij!)

hmm, ik moet echt eens op gaan letten in de Nederlands les en er niet bij elke les uitgestuurd worden:), want ik kom slecht uit de woorden de laatste tijd.

Nix mis met het VMBO hoor, maar ik bedoel gewoon dat het niveau in de PU gewoon lager ligt als in de PCZ.

Neuh dat bedoel ik, ik zit ook op ut VMBO. En ik vind het zwaar KUT :slight_smile:
3e jaars punten tellen mee voor examen in 4e jaar. En alles op D niveau. Bleh geef mij maar gewoon mavo.

Najah ff on topic.

Ik zit ook bij de PU, maar ik heb hem altijd zo snel uit. PC Zone is toch een blad voor alleen de pc? (Mjah ut is laat nu ;)) Andere keuze:
Loop naar de supermarkt en kijk / lees de 2 bladen door… :slight_smile:

Ik vindt het best dat je je argument kracht onder wilt zetten, maar doe dat dan met een ander voorbeeld!

PCZ is idd alleen voor de PC

Ik heb zelf ook nog steeds de PC Zone al vanaf nummer 1, onderstussen idd. de DVD versie maar ik vindt het echt een super blad.
En idd. het gaat alleen over pc’s, nieuws over consoles boeit me totaal niet aangezien ik de rom’s wel een keer download en ze dan wel op mijn PC speel!

En natuurlijk ga ik met Mr. Belvedere mee dat GAMESPY gewoon super is!

Originally posted by Mr. Belvedere
[B]Ik vind ze beide total crap.

[/B]

Ik sluit me hierbij aan. Voor mij is er maar 1 blad en dat is C’T :wink:

(neej ik ben idd geen gamer :))

Originally posted by Dee-ehn
Ik sluit me hierbij aan. Voor mij is er maar 1 blad en dat is C’T :wink:
(neej ik ben idd geen gamer :))

hohoho , momento he… ik ben WEL een gamer…

maar niet eentje die geld uitgeeft aan games magazines.

hm ooit es een pc zone gekocht, zo’n duur ding. En wat een schijt. Saai geschreven, ze hopen hopeloos achter. Pfff voor nieuws kijk wel op het net. De Pu is af en toe wel leuk maar bovenal de prijs is te doen. Lees ik het liefst op de plee btw. Hé dat rijmt

Hmm, interessant…

Odin Supreme :cool:

Het ware genot is om aan de zijlijn van het leed te staan…

Originally posted by Mr. Belvedere
[B]

hohoho , momento he… ik ben WEL een gamer…

maar niet eentje die geld uitgeeft aan games magazines. [/B]

dat weet ik ja… wil alleen ff aangeven dat ik net zoals jou niets om games-magazines geef (maar wel om goede magazines, vandaar dat ik C’T aanhaal…)

Ik lees ook de c’t alleen niet voor het games-nieuws. :slight_smile:
Maar ik geef dus wel geld uit aan games magazines maar niet aan games, want die d/l ik wel! :slight_smile:

Ik mis hier iets!

Vergeten wij niet een beetje de PC Gameplay! :confused:

dat vindt ik namelijk naast PCZ een goed blad, dat ook nog een beetje vrolijk kan schrijven!

Tja, maar het gaat ff alleen maar tussen de PU en PC Zone… Sorry… :wink:

Odin Supreme:cool:

Spijt is een vorm van lage eigenwaarde :wink:

Originally posted by Odin Supreme
[B]Tja, maar het gaat ff alleen maar tussen de PU en PC Zone… Sorry… :wink:

Odin Supreme:cool:

Spijt is een vorm van lage eigenwaarde :wink: [/B]

Je had er misschien beter een poll van kunnen maken…

Originally posted by R0bby

Je had er misschien beter een poll van kunnen maken…

Tuurlijk, niet hij vraagt om je mening en die moet je onderbouwen met argumenten en dat kan niet bij een poll! :slight_smile:

Ja R0bby…:wink:

Odin Supreme :cool: