PC voor Dummies

vbimport

voor een vriendin heb ik dit boek zien liggen, maar zoals gewoonlijk is ze te beroerd om er 69 piek voor te betalen, nu is mijne vraagie of er zoiets ook te verkrijgen is als txt ergens op internet (dus online, want ze hebt wel een pc)

tips required :slight_smile:

Ik denk zelf dat een boek toch wat effectiever is dan een tekst bestandje.

Koop hem anders via het internet misschien schild dat nog wat.

http://www.dummies.nl

Als je vriendin volslagen digibeet is, zijn die Davilex cursusjes ook wel aardig voor 1e kennismaking met PC

bedankt voor de reacties, ik heb um zonet gehuurd hier bij de bib in A’dam, 3 weken moet wel lukken om het een en andere op te steken

je kan het toch ook zelf uitleggen :wink:

men nemen 1 meloen, je snijdt daar 2 gaten in te grootte van een pingpong balletje (doe dit 2 keer) vervolgens maak je nog een gleuf in de vorm van een banaan (met de boog naar boven) onderaan de 2 gaten, dat is ongeveer waar ik dan tegenaan moet kijken de komende 4 maanden ofzo, dag zomerssssss :slight_smile:

Originally posted by Loek2001x
men nemen 1 meloen, je snijdt daar 2 gaten in te grootte van een pingpong balletje (doe dit 2 keer) vervolgens maak je nog een gleuf in de vorm van een banaan (met de boog naar boven) onderaan de 2 gaten, dat is ongeveer waar ik dan tegenaan moet kijken de komende 4 maanden ofzo, dag zomerssssss :slight_smile:

Dringend naar een nieuwe vriendin uitkijken dan, met een smakelijker fruitzicht.