PC speakers

vbimport

Hey,

ik heb een terratec DMX Live 1024! Weet iemand of je daar kan Dolby Surround op aan kan sluiten???

En zo ja wat zijn nu eigenlijk de beste speakers voor PC???

volgens mij is die kaart Dolby en EAX dus dat moet wel lukken…
kijk anders ff op de website van Terratec… daar staat het gegarandeerd op…

de groeten.z.z.

Aansluiten kun je het zekers en als een DBS signaal wordt meegestuurd heb je er ook profijt van.

Als je een 5.1 uitgang op die kaart hebt dan zal het wel werken… moet je ff op de site idd kijken en anders in de handleiding of misschien wel in windows in de settings…

Ok thnx, maar welke boxen kan ik nu het beste aanschaffen??? Geeft een labtec setje goed geluid?? vergelijkingswaardig met een stereo??

Labtec heeft een uitstekende kwaliteit, maar niets is vergelijkbaar met een stereo installatie.

Als je stereo in de buurt staat kun je em daar het beste op aansluiten, anders zou ik voor Labtec gaan, of Altec Lansing, die hebben ook super boxen.

Beste tuurlijk op je stereo aansluiten tenzij je een crappy stereo hebt, als je dolby surround op je stereo hebt zou ik er niet zo bang voor zijn dat je geen goed geluid zult hebben. Heb gewoon zo’n SB Live OEM kaartje op stereo aangesloten (5 boxies) nix geen digitale shit…werkt perfect :smiley:

Idd sluit het aan op je stereo. Ennuh als je toch speakers moet gaan kopen en je hebt nog een goede stereo, spaar dat geld dan en neem dan een (goede) stereo voor…
Geef een 300 piek uit aan een versterkertje en nog eens 500 aan wat speakers en je hebt vet veel beter beter geluid dan je oooi tmet een computerset van 500 gulden zult bereiken (kzeg niet dat de bovenvermelde stereo top of the line is maar het kan er prima mee door)

ja ik heb hem nu op men stereo hangen, maar doordat ik de computer geaard heb aan de verwarming (omdat ik geen geaard stopcontact heb :() stoort men computergeluid als ik de kabel erin heb. Trek ik de kabel eruit dan heb ik geen stroring! Dus dacht ik koop ik is een mooi setje speakers voor men computer :slight_smile: maar ik kan dus beter een extra versterker kopen???