PC probleem

vbimport

Help Help!!

Ik heb een voor mij groot probleem met mijn pc. Ik heb vanacht mij pc aan laten staan, de monitor uitgeschakeld weliswaar, omdat de pc bezig was met het decompressen van NBA2001. Vanocht zette ik de monitor aan, maar ik kreeg geen beeld meer. Ik heb hem toen noodgedwongen moeten resetten. Nu krijg ik iedere keer bij het opnieuw opstarten van de pc het welbekende blauwe errorscherm van Windows. Druk op een toets om door te gaan werkt niet. CTRL-ALT-DELETE om opniew op te starten werkt ook niet.

Opstarten via Save Mode en daarna een schijfcontrole heeft geleid dat ik 1x normaal heb kunnen opstarten. Nu begint het verhaal weer van voor af aan.

Wie heeft de oplossing???
evt. e-mail naar Danoontje@Hotmail.Com

Probeer is nogmaals te booten via safe-mode evt, en dan ff te defragmenteren!
You never know! :wink:

maak via de safe mode eens een bootlog.txt aan, die je later weer in de safe mode kunt bekijken. dan kun je zien waar die hangt en eventueel die driver handmatig opnieuw instaleren
(opstarten met opstartdiskette en cd romsupport en dan de hele winxx cd naar je hd copien)

ho, ho, niet zo technisch, zo ver gaat mijn kennis nou ook weer niet! zou je dat stap voor stap nog eens willen vertellen? bij voorbaat mijn allergrootste dank!

Ik krijg deze melding te zien het het blauwe windows errorscherm.

Het 32-bits apparaatstuurprogramma CDRPWD(01) + 000AD23 heeft geprobeerd een niet-geladen systeemdienst te gebruiken.

Druk een toest om verder te gaan: werkt niet
CTRL-ALT-DEL op opnieuw op te starten: werkt niet

CDRPWD is een vxd bestandje!!

Wie weet de oplossing???