Pc games

vbimport

hallo,

ik ben een mama van 3 en wij houden allemaal enorm van onze pc en games maar en hier komt hij dan…

de kinderen 10 - 12 - 13 laten de cds wel eens rond slingeren en dan komen er krassen op of dergelijke en is het spel onbespeelbaar. aangezien ik alleen ben en niet op financiele steun kan rekenen van de papa ben ik dan verplicht om een nieuw spel te kopen en dat gaat niet altijd. dus daarom de vraag kan ik hun spelletjes dupliceren zodat als er iets aan komt we toch nog een kopie hebben en dat ze toch nog kunnen spelen. heb al gezocht en geprobeert op internet maar snap er niks van.
heb eens geprobeerd om een iso te maken van de schijf (brother bear) en dan de iso met een iso burner te branden maar als ik hem dan wil installeren geeft hij op het laatste aan dat het niet gaat.

wat nu kan iemand mij goede raad geven zodat mijn portemonnee niet leeg geraakt.

groetjes en alvast bedankt

Dat kan inderdaad, maar dat vereist technische kennis.

Die uitgevers zijn namelijk niet zo blij dat die games gekopiëerd worden en hebben daarom in de loop der jaren allerlei soorten beveiligingen in de games ingebouwd. Ze zijn bang dat de kopieën voor illegaal gebruik zullen worden ingezet.

Helaas is het bij elk spel anders geregeld en is er dus niet een kant-en-klare oplossing mogelijk.

Je hebt allereerst een dvd/cd brander nodig die met die beveiligingen overweg kan, daarna een programma die dat kan en daarna een bepaalde methode om de kopie te maken.

kan je mij op weg zetten of niet. ik heb nero staan nero 9.
zou je wel dankbaar zijn mocht je mij wat slimmer willen maken?

groetjes en alvast een fijn weekend

thanks i am going to check it out

xxx