Een paar maanden geleden zat ik achter de pc ffe wat te tikken in word en toen begon me pc te “knetteren” dus meteen uitgezet en een nieuwe voeding erin en hoppa hij werkt weer.
Maar nu een maand of 3 later doet ie heel raar. Als ik gewoon een mp3 afspeel of een film in windows loopt ie vast met een piep toon die uit de speakers komt. Er zit geen patroon van vastlopen in.
Dan zet ik de pc uit en zet hem weer aan. Alleen doet ie dan niets. Hij laat de videokaart niet zien en boot echt niks op. Normaal zou je te zien krijgen welke videokaart je hebt en dan verder booten… enfin je kent het wel. Dat doet ie dus niet. Ik moet hem dan weer uitzetten en aanzetten voordat hij het doet.
Nu zul je denken ja windows probleem… Is het niet want tijdens het booten doet ie het soms ook niet.
Het is een Abit KA7 met daarop een classic Athlon 750 @ 750 mhz
GF2 GTS 32 MB DDR, sb live1024, 256 meg ram, 40 gig ibm hd, 2x nic voor i-net en netwerk. hc 3300c usb scanner
Het is gewoon zwaar ********. Iemand die me kan helpen met het probleem op te sporen?
Het kan volgens mij geen hitteprobleem zijn want als ik 's avonds de pc uit zet en de volgende ochtend weer aan boot ie zoals ik net zei ook helemaal niets / geen videokaart niks nakkes nada.
dus als er iemand is die me zou kunnen helpen graag. En niet van koop een nieuwe want daar hek het geld nie voor
greetz.