Patronen

vbimport

Ik heb gehoord dat Pelikan bezig is met een inkt box voor de HP.
Dat is een Box waar je de drie kleuren apart in kunt doen , en als een kleur op is hoef alleen die kleur te vervangen. ben dat nu aan het regelen bij Megapool.

zoiets bestaat al, staat ook al in de conrad catalogus…
maar of dat wat is ???

en is rotzooi!
Dat gekut met naalden! Bah!!! 100 piek naar de tering! Verdomme! En alles onder de inkt!!

Euh ik denk dat er zoiets bedoeld is als Epson ook heeft… dat in je cartridge 3 losse containers zitten met daarin de kleuren die je dan zo kunt vervangen!

ja dat bedoelt ie ja…
en volgens mij staan ze in de conrad maar dan wel alleen voor de oudere hp modellen voor de 690 enzo geloof ik…

ja maar dan zijn ze nu bezig met de 700 en 800 series van HP. De 600 serie heeft dit al.
Zodra ik meer info heb of het verkrijgbaar is voor de 700 serie en hoger verkrijgbaar is dan zet ik een nieuwe post.

mvg Dodge.

zou wel een uitkomst zijn…als de kwaliteit ook echt hetzelfde bleef…

En indien het betaalbaar is…

Ik neem voortaan weer die hervulde cartridges!!! Beter man! Dan die kutnaalden!

Heb hier nog een 1x gebruikte zwart liggen en een onaangeraakte kleurenuitvoering!!! Info: firstWookie@hotmail.com hehe! :wink:

MODS: probeer nie te verkopenhoor! :smiley:

meer info hierover nadat ik vandaag (22-03-2001) naar Megapool ben geweest.
Ik laat het jullie dan weten.

De patroon houder zal ongeveer in de buurt van fl. 100,- zijn. wat de patronen gaan kosten die erin moeten zijn natuurlijk goedkoper dan de orgineel.

De kwiliteit moet het zelfde zijn als de orgineel, daarom duurt het ook zolang voordat ze het op de markt brengen.

maar in ieder geval probeer ik morgen meer info hierover te verstrekken.

mvg Dodge.

vraag dan ook eens hoelang die houder dan mee gaat…
ik neem aan dat die printkop niet het eeuwige leven heeft ?

Dit kan best wel intressant zijn zeg…