Pas op voor Sabina

vbimport

Vandaag vond ik een beetje vage brief in de brievenbus.
Lees maar:

Pas op voor Sabina, ********laan 112

Sabina is getrouwd maar heeft toch een andere man verlijdt en met hem geneukt.

Deze man heeft 4 jonge kinderen en heeft nu ruzie met zijn vrouw.

Nu loopt Sabine die man en zijn gezin lastig te vallen.

Ze zal nu vast wel voor de tweede keer gaan scheiden.

Sabina heeft niet genoeg aan één man, Sabina heeft geen gevoelens voor echtgenoten.

Dus vrouwen, pas op voor Sabina en houd haar uit de buurt van jullie mannen!!!

Ik dacht dat ik in een nette wijk woonde, Allemaal koophuizen. Maar dat valt dus tegen. Nooit gedacht dat we een echte soap in de buurt hadden.

Ook lekker Nederlands ook…
verlijden met lange ij … zucht

Zoiets gebeurt nou nooit bij mij in de straat :frowning:

Originally posted by Da_Taxman
Ook lekker Nederlands ook…
verlijden met lange ij … zucht

Ik heb die brief ook maar even snel over getypt.
Het is eigenlijk wel jammer dat er geen spellingscontrolle op dit forum zit, maar dat zit op geen één forum. Ideetje?

Volgens mij zit hier wel een spel check. Naast Preview reply. weenie of die in dutch is of niet.

spell checker zit erop, of ie werkt weet ik niet. Wel weet ik dat het errûg lang duurt voordat ie geen loading meer zegt…

spell checker hebben wel forums, heb zelf ook eentje in ubb gestoken, en denk dat dit dezelfde is (enkel geeft deze een error waardoor laoding blijft staan? ;))

vage wijk dat je gaat inwonen, advise : don’t bother, niks van aantrekken, nooit inmengen in persoonlijke vetes

gaaf man…wees blij dat er in jouw buurt nog zulke
coole dingen gebeuren…

we hebben hier in de buurt ook zo’n wijk liggen ennuh daar wordt je niet goed van… iedereen neukt daar met iedereen en heeft dus ook kinderen vanelkaar, mannen schieten elkaar de kont achterna enz enz… je kent dat Jerry Springer volk wel.

Raar dat die wijk er ligt iig aangezien het tussen 2 nette wijken in ligt (mijn wijk en een wijk waar de rijke lui wonen)…

Tja bij ons in Antwerpen ligt ook nog zo’n wijkje, maar die verdienen er geld aan…

Ik weet zeker dat in die wijk waar ik het over had op allerhande dubieuze manieren geld wordt verdiend…

mafia praktijken, check ff of je niet kan gaan soliciteren :wink: goed betaalde baantjes die mafiosi

Tja je kunt er alles krijgen maar er wordt ook wel eens wat geknald daar en dat is niet zo waar ik naar op zoek ben… verdien liever wat minder dan…

goeie survival training eh :wink:

enne waar woont die Sabine pcies? :wink:

Ik dacht dat ik in een nette wijk woonde, Allemaal koophuizen. Maar dat valt dus tegen. Nooit gedacht dat we een echte soap in de buurt hadden.

Best wel leuk een beetje sensatie in de buurt, alleen bovenstaande uitspraak vind ik wel heel kort door de bocht.

mzzl

Om ff wat illusies weg te nemen: soaps zijn niet echt!

Originally posted by Dee-ehn
Om ff wat illusies weg te nemen: soaps zijn niet echt!

Weer een illusie armer…zucht

:wink:

Tja tax om eerlijk te zijn wilde ik niet weten hoeveel mensen er wel niet denken dat een soap een weerspiegeling van de werkelijkheid is… dat zijn er egg veel…

Ik was er ook een…tot vandaag.
Ik dacht dat het allemaal reality tv was, zoals Big Brother, De Bus, Big Diet, Expedition Robinson, Survivor, De meiden van 5 en Starmaker…

Nu moet ik weer op zoek naar een andere illusie, kijken hoe lang die stand houdt :wink: