Partition manager geeft error 1513

vbimport

Geprobeerd om met P.M. 8 mijn harde schijf in te delen. Bij het opnieuw opstarten krijg ik dan error 1513 te zien. Heeft iemand een oplossing voor deze error. In de manual staat er wel iets over in maar geeft geen echte oplossing.

Dat komt omdat Partition Magic 8 niet compatible is met Windows XP en Windows 2000 op een NTFS partitie. Ook kan het niet overweg met extended filesystems 3 van Linux distributies.

Je hebt een hogere versie van Partition Magic nodig.

Na even zoeken op de site van PowerQuest
Error 1513 Bad attribute position in file record
Voor hoe het oplossen en andere fouten zie deze Link

Mr. Belvedere Dat komt omdat Partition Magic 8 niet compatible is met Windows XP en Windows 2000 op een NTFS partitie. Ook kan het niet overweg met extended filesystems 3 van Linux distributies.

uhmm denk dat je in de war bent met een andere versie nummer want 8 is de nieuwste versie. en kan toch degelijk met Linux Ext3 file systems en NTFS omgaan.

Na even zoeken op de site van PowerQuest: Error 1513 Bad attribute position in file record. Voor hoe het oplossen en andere fouten zie deze Link

Mr. Belvedere Dat komt omdat Partition Magic 8 niet compatible is met Windows XP en Windows 2000 op een NTFS partitie. Ook kan het niet overweg met extended filesystems 3 van Linux distributies.

uhmm denk dat je in de war bent met een andere versie nummer want 8 is de nieuwste versie. en kan toch degelijk met Linux Ext3 file systems en NTFS omgaan.

Originally posted by edje_007
[B]Na even zoeken op de site van PowerQuest
Error 1513 Bad attribute position in file record
Voor hoe het oplossen en andere fouten zie deze Link

uhmm denk dat je in de war bent met een andere versie nummer want 8 is de nieuwste versie. en kan toch degelijk met Linux Ext3 file systems en NTFS omgaan. [/B]

Hm , naja , dat kan. Ik heb alleen wat Google dingetjes gelezen van rapporten waarin mensen beschrijven dat ze grote problemen hebben met dit soort partities.

Maar waarom bieden ze in de Oplossing dan toch :

Solution: In some cases, upgrading to the latest version of your PowerQuest product will fix this problem. You can purchase upgrades at the PowerQuest Webstore.

Beetje vweemd. Naja , het kan in ieder geval redelijk slecht overweg met I-node file systems.

Ik denk dat ze doelen op mensen met oudere versies maar het klinkt inderdaad raar