Partities opsplitsen

vbimport

Ik gebruik win me op m’n HD van 40GB. Nu zou ik graag die 40GB opsplitsen in 2 partities (1 van 35 GB en 1 van 5 GB).

Die van 35 GB --> Win me
Die van 5 GB --> Win xp

Met welk programma kan ik dat doen zonder men HD te formateren (= zonder win me te herinstalleren).

Met fdisk lukt het alvast niet.

Partition magic (6.xx) kun je hier prima voor gebruiken. Ok ik moet toegeven dat ik niet kapot van deze methode ben, maar het werkt wel…

Waar je het proggie kunt krijgen? Op de site van F.O.S.I. kun je het downloaden. Voor de URL van die site moet je ff op F.O.S.I. zoeken op www.google.com en de rest volgt vanzelf :wink:

Waar kan ik de full version van Partition magic 7 kan downloaden

thnx

Originally posted by m-pox
[B]Waar kan ik de full version van Partition magic 7 kan downloaden

thnx [/B]

Staat die niet op de site van F.O.S.I.? Ik kan je trouwens met zekerheid zeggen dat PM 6 het ook wel voor je doet…

(kwist niet eens dat 7 al uit was…)

Exciting New Functionality in PartitionMagic 7.0

Merge NTFS partitions
Support for Windows XP
Partition hard drives as large as 80 GB
Access and partition external USB drives
Undelete a deleted partition from rescue disks

Other Powerful Features:

Organize and protect the information on your hard drive
Easy, step-by-step wizards help you perform partitioning tasks
Preview the effects of partitioning your hard drive before implementing anything
Safely manage multiple operating systems
Convert from one file system or partition type to another without losing data
Supports FAT, FAT32, NTFS, and Linux ext2/Swap file systems

Weet ook niet waar ik hem kan downen maar uit is hij in ieder geval wel heb ik de tryout gevonden

mijn browser wil op de site van f.o.s.i. niet downloaden,

kan ik een andere link krijgen om partition magic 6 of 7 te downloaden, pls

thnx

m-pox, je vraagt constant naar links om te downloaden, zorg dat je toegang krijgt tot bepaalde boards !!! (als je niet snapt wat ik bedoel, gebruik dan de search functie)

greetz

Originally posted by ^scooby2^
[B]m-pox, je vraagt constant naar links om te downloaden, zorg dat je toegang krijgt tot bepaalde boards !!! (als je niet snapt wat ik bedoel, gebruik dan de search functie)

greetz [/B]

Ik heb nog op geen board PM7 zien staan anders had ik die beslist al…

zeker al op 5 boards tegengekomen

Dan moet ik duidelijk eens gaan zoeken :wink:

Ik heb dan maar Partition Magic 5.01 gedownload.

Wizard gestart, alles correct ingevoegd om dus een nieuw partitie te krijgen, Partition Magic 5.01 zegt dat hij opnieuw moet opstarten in dos om de nieuwe partitie aan te maken, start opnieuw op en… niets nieuwe partitie.

pls geef mijn de link ^scooby2^

m-pox

thnx

PM 7.0 komt 2 september pas uit heb ik gehoord, met winXP ondersteuning

ZKHbaldo

Ik kon zo snel op een board nix vinden… tenminste v7 niet… 6 was er in overvloed…

Ennuh indien PM nix aan je hdd gedaan heeft: het kan zijn dat door een TSR PM nix kan doen… heb je bijv een virusscanner lopen?

Heb Partition Magic 7 gevonden, :slight_smile: :slight_smile: :slight_smile: :slight_smile: :slight_smile: :slight_smile:

h**p://www.eclipsewarez.com/dd/pm7.html

[B]Heb partition manager 7 gevonden, :slight_smile: :slight_smile: :slight_smile: :slight_smile: :slight_smile: :slight_smile:

http://www.eclipsewarez.com[/B]

Euh hij doet het niet :rolleyes:

jammer… we zoeken verder… :wink:

graag gedaan

Ben um aant binnehalen…DN die link doet het wel hoor…down em hier met 25kb/s :smiley:

‘stoute’ :wink: Dee-ehn had de link veranderd, ik heb dat dan maar rechtgezet.

‘stoute’ :wink: Dee-ehn had de link veranderd, ik heb dat dan maar rechtgezet.

uhhh hij had toch alleen die 2 T’s deruit gehaald?..dat was toch nie al te moeilijk te bedenken…:stuck_out_tongue:

nee, hij had er http://www.eclipsewarez.com/ van gemaakt maar de echte link is h**p://www.eclipsewarez.com/dd/pm7.html