Parent Controll

vbimport

Er word hier in huis 's avonds laat en 's nachts naar telefoonnummers gebeld om een code en zo langs deze weg toegang te krijgen tot allerlei internetspelletjes. Ook schijnt msn niet uit te kunnen voor een uur of 2.

Ik ben op zoek naar een licht stukje software waarmee ik op de desbetreffende computer kan instellen dat er geen internetverbinding mogelijk is na een ingestelde tijd. Een algehele afsluiting van de verbinding is wat te rigoreus, omdat internet ook voor school wordt gebruikt.

Het moet dus een beetje licht onopvallend programmaatje zijn welke zich het liefst niet meld bij opstarten. En zich ook niet bekend maakt op het moment dat deze de internetverbinding verbreekt.

Mogelijk dat een van jullie hier wat voor weet.

BVD

Had kpn daar geen programma voor?

Je kan daar"Auto Power-on & Shut-down"voor gebruiken.

Je kan er ongemerkt prog. mee opstarten en afsluiten, ook je internet indien je met inbellen werkt.
Hier vindt je een beperkte versie er van http://www.lifsoft.com/

Je zou eens kunnen kijken of je met Hyena overweg kunt. Dit is weliswaar geen freeware progje en een beetje aan de zware kant maar het kan een hele hoop.

mzzl Dunedaïn

je eigen windows domein maken met windows server 2003 / server en daar ristricties op zetten doormiddel van policies waarschijnlijk kan dit met linux vast ook maar ik zou zelf niet weten hoe

Mogelijkheden te over dus. Bedankt voor de reacties. Ik ga eens wat proberen.