Pandora traag zie je wel

vbimport

je ziet dat ik niet alleen sta met de klachten over snelheden bij telenet.zie topic in duth forum. ik kreeg een reply over een petitie zeker lezen…
url : http://www.nolimit.nu/Default.asp

hallo ik heb gelezen dat je nu 2gb/week mag downloaden en vroeger
was dat maar 300MB/maand en jullie zeggen dat als er meer man op telenet komt
surfen later dat jullie terug de 300 invoeren.Dat is dus onmogelijk surfen als je het mij vraagt!!! Als je elke dag maar 1 uurtje surft en gewoon wat fototjes
bekijkt kom je al over de 300M/maand!!!
Wat moet dat zijn als je eens shareware en mp’s wil downloaden!!!
Ik heb het eens getest:
ik heb uur lang gewoon wat foto zitten bekijken op sites
en ik kom aan rond de 10MB dus 30 dagen 1 uurtje nog maar simpele foto’s downloaden kom je al aan de limiet!!!Dan nog geen spraken van software en muziek!!!Dus ik wil maar zeggen als de 300mb regel terug word ingevoerd
kun je beter al gewoon internet nemen via telefoon.
Dat gaat toch even snel voor foto’s te bekijken en teksten te bekijken.
Daag

Voor mij is het uitgemaakt, van zodra telenet zijn onhaalbare limiet van 300 meg/maand invoert krijgen zij -van zodra contractueel mogelijk- mijn opzeg en mogen ze de modem komen halen. That’s it.
Kunnen die nu echt niet commercieel denken zoals Belgacom met ADSL, bvb voor 2500/maand 4Gb/week en voor een bepaald bedrag per maand unlimited ofzo ? Ik heb de voorwaarden gelezen voor kabelmodem via Brutélé (Brusselse regio), daar is zelfs geen limiet (je betaalt 2000/maand)…

he jongens moet je effe horen ik zit nu 15 uur zonder telefoon,en weet je van wie deze is ???
jawel goed gegokt en de winnaar is telefuckingnet