Pandora Newsservers

vbimport

Helaba,

Ik wou even vragen aan de belgen onder ons die ook bij Pandora zitten, of deze mensen ook andere newsservers gebruiken?
Want ik weet eigenlijk niet of Pandora dit toelaat of niet?
Zoja… Welke? (er moeten natuurlijk wel binaries inzitte he divx,mp3,movies and so on)

Dank je wel :slight_smile:

Deli

Niemand???

Heb zelf geen pandora maar ik weet dat pandora dit toelaat. Ken namelijk mensen die nieuwsgroepen gebruiken bij pandora. Ik zal het eens navragen maar je moet wel een beetje geduld hebben kan namelijk wel ff duren (kennissen wonen aan de andere kant van Belgie)

jah op de site v. cyberarmy staan er nog enkele andere servers ( dachtik ) en pandora laat dit idd toe

btw cyberarmy isd under construction dacht ik

Jaaaaaaa er wordt geantwoordt :slight_smile:

Dank u mannen…
Ik zal nog wel even wachten op Rasta…
En cyberarmy eens proberen te vinden…

Thx Guys,

Delike

Originally posted by RaSta
Ik zal het eens navragen maar je moet wel een beetje geduld hebben kan namelijk wel ff duren (kennissen wonen aan de andere kant van Belgie)

die hebben toch internet :confused:

die kun je toch mailen, icqen of whatever :slight_smile:

of ligt pandora daar zoveel eruit ofzo :stuck_out_tongue:

Originally posted by The Amazing Duke
[B]

die hebben toch internet :confused:

die kun je toch mailen, icqen of whatever :slight_smile:

of ligt pandora daar zoveel eruit ofzo :stuck_out_tongue: [/B]

Ben echter bijna nooit thuis en ken geen enkel email adres van buiten.

Weet er iemand of Planet Internet ADSl dat toelaat? Want ik krijg altijd foutmeldingen als iik gerief wil binnenhalen.

yesyes, bij Pandora wordt dat toegelaten, maar voor hoelang, dat weet niemand. :confused:

Er zijn namelijk een hoop mensen die de juiste werking niet kennen (local posten bijv.) en zo de hele binaries om zeep helpen.

Er is zowat alles te vinden… ik haal er vooral men DIVX;-) films af, maar games, progs en MP3’s staan er ook met hopen op.

Voor meer info kan je me steeds mailen, daar ik nu wegens tijdsgebrek weg moet… :frowning:

Solitaire