Panasonic TX L32E30E dvix afspelen

vbimport

Hoi,

Ik ben een leek… en ik heb een vraag:
Wij hebben net een nieuwe panasonic TV: TX L32E30E

Nu gingen we daar een aantal Xvid files op kijken. De eerste 2 delen gingen prima. Maar het laatste deel gaf alleen maar blokjes weer.

deze speelt ie niet af: Silent.Witness.14x02.A.Guilty.Mind.Part.Two.HDTV.XviD-FoV
above_suspicion.3x03.deadly_intent_part_three.hdtv_xvid-fov
en deze wel: above.suspicion.s03e01.hdtv.xvid-bia

Nu heb ik net gelezen dat dit bij panasonic wel vaker voorkomt, maar is er dan een manier waarop ik ervoor kan zorgen dat ik die files wel af kan spelen?

Ik heb nu het begin van een detective gezien maar het plot niet (redelijk frustrerend…)

Alvast bedankt!

Groetjes Cristel

Hm, volgens de handleiding kan de tv zowel xvid als divx en divxhd aan, dus dat zou het probleem eigenlijk niet moeten zijn.

Dat wil namelijk nog niet zeggen dat het daadwerkelijk elk divx en xvid formaat af kan spelen.

Ik zou de bestanden eens gaan hernoemen naar een wat kariger omschrijving, bijvoorbeeld sw1402.avi of iets dergelijks. Wellicht is de bestandsnaam gewoon te lang.

[QUOTE=Mr. Belvedere;2593316]Hm, volgens de handleiding kan de tv zowel xvid als divx en divxhd aan, dus dat zou het probleem eigenlijk niet moeten zijn.

Dat wil namelijk nog niet zeggen dat het daadwerkelijk elk divx en xvid formaat af kan spelen.

Ik zou de bestanden eens gaan hernoemen naar een wat kariger omschrijving, bijvoorbeeld sw1402.avi of iets dergelijks. Wellicht is de bestandsnaam gewoon te lang.[/QUOTE]

Bedankt voor je reactie :slight_smile:
Ik heb de bestandsnaam verkleind maar helaas geen verandering. Ik begrijp er niks van…

[QUOTE=Cristel;2593338]Bedankt voor je reactie :slight_smile:
Ik heb de bestandsnaam verkleind maar helaas geen verandering. Ik begrijp er niks van…[/QUOTE]