Pagina's laden niet

vbimport

als ik een site open met een spelletje bij gamesquare of een site om muziek te downloaden bij mp3speed krijg ik de pagina's niet geladen de hoofd pagina's laden wel maar als ik op een spelletje of een download link druk laden ze niet weet een van jullie mischien hoe ik dit op moet lossen ik heb al bij internet opties geprobeerd om alles lager in te stellen maar het helpt niet.

Voor mp3speed moet je een plugin accepteren zodat ie de files downloadt naar c: mp.
Misschien heb je popups uitgeschakeld en krijg je daarom dat kadertje niet? Zonder de plugin te accepteren werkt het namelijk niet.

Als je geen popups uitgeschakeld hebt dan is het misschien een java-probleempje ofzo. (ik voermoed dat de site gebruik maakt van java, maar ben lang niet zeker)
Je kan altijd eens proberen met internet explorer er opnieuw op te zetten.
Bij mij werkt de site met de standaard explorer settings.

Originally posted by Wannes
[B]Voor mp3speed moet je een plugin accepteren zodat ie de files downloadt naar c: mp.
Misschien heb je popups uitgeschakeld en krijg je daarom dat kadertje niet? Zonder de plugin te accepteren werkt het namelijk niet.

Als je geen popups uitgeschakeld hebt dan is het misschien een java-probleempje ofzo. (ik voermoed dat de site gebruik maakt van java, maar ben lang niet zeker)
Je kan altijd eens proberen met internet explorer er opnieuw op te zetten.
Bij mij werkt de site met de standaard explorer settings. [/B]

bij mp3speedlaad hij niet eens verder dan die plugin hij laad tot die plugin moet komen en blijft daar hangen
waar kan ik die popups vinden die jij bedoelt?
ik heb nu dus internet exploror er afgehald en er weer opnieuw erop gezet en het blijft het zefde als ervoor.
ik heb windows 98 second edition

ik heb nu compleet alles ermaar afgehaald en er aar weer opgezet. en nu werktalles dus weer wel

[off topic]

Bah, die f*cking anti-leech scriptjes. De verbinding valt veel weg, de snelheid is heel laag.

[/off topic]

Helemaal opnieuw installeren? Normaal kan je gewoon via Extra --> Internet-opties --> tablad: beveiliging het uitvoeren van scriptjes in- en uitzetten.