Packard Hell bios gevraagd!

Vergeet niet dat het bij mij ook maar een blinde gok was… ik had eigenlijk niet gedacht dat het zou werken (origineel was Ami BIOS, die heb ik omgeflasht naar een Award BIOS)… alhoewel dit toen prima ging, was ik er wel een beetje huiverig om en dat ben ik nog steeds…

Wellicht kun je op het net eens naar wat mensen zoeken die dit reeds geprobeerd hebben?

zelfs bij microsoft zeggen ze dat het kan ( niet in zoveel worden ) maar dit stond in een faq:

Er zijn installatieproblemen met Packard Bell pc’s, usb werkt niet. De klant zal een ps/2-toetsenbord en muis moeten gebruiken als hij usb-apparatuur heeft die niet werkt.

Oorzaak:
veel packard Bell pc’s hebben een MSI-moederbord.
Oplossing:
gebruik een ps/2-toetsenbord en muis, maak de computer open, kijk welk moederbord hij heeft en haal er de juiste updates voor.

en op een forum had ook iemand het gedaan met een pb, daar deed ie het ook op ( was met een celeron 333 dat wel )

en op dit forum gaat het er ook over geloof ik

kga nog ff verder zoeken,

kzal maar ff zeggen hoe het afgelopen is…

heb em geflasht met de laatste msi 6147 bios 1.8

Alles ging goed, dmi pool enzo

tot ik kreeg booting from atapy cd rom ( normaal krijg ik hier dan no bootable disc of zoiets )

nu kreeg ik failed en startte hij niet verder op…

Had een diskette met de originele pb bios erin gedaan opgestart en nu staat de normale bios er weer op, dus het lukte bijna…