Paard bijt penis man af

vbimport

bron: NOS teletekst

Niet alleen mishandelde vrouwen staan er om bekend om de penis van hun man te verwonden,ook paarden kunnen er een houtje van. (?)
Dit moest een Roemeen aan den lijve ondervinden. De 24-jarige Costel moest onlangs vier dagen in het ziekenhuis doorbrengen, nadat zijn boze paard een hap uit zijn penis nam. De dronken man wilde het dier vastbinden,maar dit lukte niet echt. Hij gaf het paard daarom een klap. Dit pikte het dier niet en hij begon te bijten. Ondanks de aanzienlijke schade, zal de man weer helemaal genezen, zo stelden de dokters in het ziekenhuis van Lasi.

wat ik me nou afvraag na het lezen van zo'n bericht is, wat moest die kerel dronken met een paard? volgens mij was 'ie hele andere dingen van plan... Ik bedoel, hij stond waarschijnlijk naakt bij het beest, anders had het paard niet zomaar een hap uit z'n penis kunnen nemen, toch?
rare jongens, die Roemenen...

Waar gaat het heen met de wereld? :confused: :stuck_out_tongue:

Misschien was dat paard gewoon jaloers, hoewel, het was een roemeen geen afrikaan :slight_smile:

Of is het misschien een nationale sport in Roemenië om je door een paard te laten p**pen:confused:

LOL AUW maar idd volgensmij wou die het paard gewoon ff … als je het mij vraagt een typisch geval van fetisch :wink: :stuck_out_tongue: LOL

Mja, zo kan je je ook afvragen wat de eerste mens die ontdekte dat melk van een koe komt toen in godsnaam aan het doen was :confused: