Overclocken?

vbimport

Heb ik hier gelezen dat je kan over clocken.
Kan dat ook met mijn PII 350 Mhz.
Mijn moederbord is een Gigabyte BX 2000
( intel440 BX AGP set met dubbele bios ?? )

Je kan iedere processor overclocken, juist enkele jumpertjes verplaatsen en zorgen voor voldoende koeling. Waarom zou dat met de joue niet gaan?

I rock, but CDFREAKS EVEN ROCKS BETTER

Voldoende koeling is OK, want er zit er ene op met 3 ventilatortjes (normaal maar 1).
Juist enkele jumpertjes verplaatsen , dat is nou de vraag . Gewoon de dipswitches op het moederbord ??? Ik heb geen idee welke
HELP
Groetjes Jean

Kijk je moet eerst een je manual van je moederbord erbij nemen en dan eens bestuderen
de multiplier staat op 3.5 en de bus op 100mhz (3.5x100=350mhz) de multiplier kan je niet veranderen want die staat geblokt(overigens bij alle PII en PIII en enkele pentium mmx) je kunt wel de busspeed veranderen naar 112mhz(weet niet of je mobo dat kan) BV: de jumpers staan op 1-2 en maken zo 100 mhz kijk je in je manual dat 112mhz de jumpers 2-3 zijn en dan verplaats je ze even. Hetzelfde geld voor de voltage loopt je computer vaak vast is de koeling de weinig of de weinig volt.Ik weet trouwens niet of jij je mobo verandert met jumpers of door de BIOS. kijk eens op www.hothardware.com daar hadden ze een keer twee 350es op 515 mhz laten lopen

richard

En gElukt