Over Jennifer Lopez en dubio

vbimport

soms heb je wel eens iets wat sommige mensen een 'moreel dilemma' zouden noemen...je wilt iets laten zien what some people may find offensive, maar je wilt het de rest van de wereld ook niet onthouden...

so here goes

klik niet HIER

als je echt een onwijze, hardgrondige hekel hebt aan J. Lo of vrouwelijk schoon in particular...

(and for the rest of you...enjoy :stuck_out_tongue: )

ONE

Hier kun je veel van dit soort foto’s vinden EN ook dat ze FAKE zijn: http://www.fake-detective.com/

heb er van genoten zo als je zei :stuck_out_tongue:

Originally posted by Keith
Hier kun je veel van dit soort foto’s vinden EN ook dat ze FAKE zijn: http://www.fake-detective.com/

how can you be so sure dat het fake is? fair enough, miss Lopez heeft nog nooit vrijwillig naakt geposeerd, maar dit was dan ook een ‘ongelukje’…"(hoewel, you dont hear me complain :stuck_out_tongue: )

ONE

Weet het vrijwel zeker omdat ik nog niet zolang geleden in een of ander roddelblad ( ja bij de kapper) dezelfde foto’s zag, maar toen had ze een rode onderbroek aan.

Originally posted by Keith
Weet het vrijwel zeker omdat ik nog niet zolang geleden in een of ander roddelblad ( ja bij de kapper) dezelfde foto’s zag, maar toen had ze een rode onderbroek aan.

ok, daar heb je een punt

oh well, closer dan dit komen wij stervelingen toch niet bij Miss Lopez so…

(huiskamervraag: van wie is ‘de onderkant’ dan wel? :stuck_out_tongue: )

ONE

blijft altijd leuk!:stuck_out_tongue:

Dit soort foto’s komen vaak per mail binnen. Bij mijzelf denk ik dan altijd “met dank aan Adobe Photoshop” :wink:

Euh als dit is ge-edit is 't behoorlijk goed gedaan. Tis toch mogenlijk dat het echt is. Een wijf met dikke tieten heeft toch ook niet per definitie implantaten.

Euh als dit is ge-edit is 't behoorlijk goed gedaan.

Kijk maar eens op de site van de fake detective die ik eerder noemde.
Er staan daar foto’s op die onvoorstelbaar goed zijn ge-edit.

Inderdaad geweldig goed gedaan, ik ga morgen mijn ogen laten opmeten. Kweet trouwens niet wat de fun is aan zo’n foto te editen maar zo heb ik nog wel een paar miljoen dingen die ik niet begrijp…:wink:

Originally posted by Leetje
Inderdaad geweldig goed gedaan, ik ga morgen mijn ogen laten opmeten. Kweet trouwens niet wat de fun is aan zo’n foto te editen maar zo heb ik nog wel een paar miljoen dingen die ik niet begrijp…:wink:

kun je behoorlijk opgewonden van worden… je blijft de hele tijd geconcentreerd kijken…:eek: