Outlook of Outlook Express

vbimport

Even kort vraagje:
Wat zijn nou de verschillen/nadelen/voordelen tussen deze 2 progjes?!
Weet dat de 1 gratis en en de ander niet! Heb ze allebei maar gebruik nu Outlook Express. En is het mogelijk om me mappen met meeltjes te converteren naar Outlook formaat!? Das toch nie hetzelfde formaat ofwel?!

Thx! :wink:

outlook express zit vast geïntegreerd in windows terwijl outlook deel uitmaakt van office. Het voordeel van outlook express was (nu verandering sinds office xp) dat je ook je hotmail account kon controleren. Qua instellingen qua mailservers is alles hetzelfde maar outlook bevat meer mogelijkheden qua agenda etc. De database files hebben inderdaad niet dezelfde extensie. Je kan je outlook express gegevens converteren naar outlook. Als je outlook installeert wordt zelfs aangeboden om die conversie te doen. (via vraag outlook instellen als standaard)

Greetz
Scooby

Bij outlook express kun je wel gebruik maken van hotmail accounts en bij outlook niet. Al hoorde ik van Da_taxman dat je bij office 2002 wel hotmail accounts kunt hebben

Als ik jou was dan zou ik outlook express nemen omdat je aan al die opties uit outlook toch niet veel hebt :smiley:

Is er iemand die de verniewingen in Outlook 2002 weet dan?

paar foutjes eruit gehaald? Zal vast wel :wink:

Hoi,
voor je eerste vraag zie mn andere post ivm hotmail in Outlook 2000,

Outlook XP blokkeert (net als outlook 2000 met alle sec. patches)
de bekende bijlagen, wat dus betekent dat je die inpakken moet
naar .zip.
Tevens is Hotmail ondersteuning ingebouwd.
Ook handig is de mail instellingen checker.

is het ook mogelijk om je wachtwoord te veranderen in outlook express

ik houd het bij outlook express, simpel en eenvoudig, en is ook sneller om berichten af te halen, of ligt dat nu aan mij ?

Originally posted by flits
is het ook mogelijk om je wachtwoord te veranderen in outlook express

Ja:

ga in outlook express naar extra —> acounts --> eigenschappen van de acoount die je wilt hebben --> servers --> wachtwoord veranderen :slight_smile:

Originally posted by sies
[B]

Ja:

ga in outlook express naar extra —> acounts --> eigenschappen van de acoount die je wilt hebben --> servers --> wachtwoord veranderen :slight_smile:

[/B]

en dan kanje gewoon op het zelfde email je postbinnen halenof moet je dan ook je email verandereren

zelfde mail ander PW

Wat zijn jullie toch weer makke lammetjes als het om M$ gaat. Ik gebruik geen outlook express, gelukkig maar, want OE is zo lek als een mandje. 90% van de mailvirussen verspreid zich via Outlook Express. Ik heb Kaufman Mail Warrior. Veel beter dan die shit M$ rotzooi.