Outlook naar Systray

Ik heb deze vraag al eens eerder gesteld op IRC, maar daar kwam niet echt een goed antwoord op.

Ik wil dus Outlook Express in mijn Systray hebben, is een stuk makkelijker dan altijd maar dat schermpje open laten staan e.d.

Via IRC ben ik er wel achtergekomen dat het kan, maar niet hoe!

Dus bij deze…weet iemand hoe ik dat voor elkaar kan krijgen?

daar zocht ik ook al naar, maar never gevonden totdat ik weer Incredimail gebruikte, het is niet echt een antwoord op je vraag, maar meer een advies, lees deze topic eens. ik WIL outlook niet eens meer gebruiken :wink:

Ik heb die er ook maar op gezet, en werkt perfect!

** Outlook in Systray **

Outlook in sys-tray… , start regedit en zoek de volgende key:

HKEY_CURRENT_USER \ Software \ Microsoft \ Office \ 10.0 \ Outlook \ Preferences

Dan ff een Nieuwe entry aanmaken:

Data Type: REG_DWORD
Value Name: MinToTray
Data: 1 (0 to disable MinToTray

Dit werkt perfect bij mij!!

Meer “handige tweaks” zijn
hier :stuck_out_tongue: te vinden

Originally posted by MagikChris
[B]** Outlook in Systray **

Outlook in sys-tray… , start regedit en zoek de volgende key:

HKEY_CURRENT_USER \ Software \ Microsoft \ Office \ 10.0 \ Outlook \ Preferences

Dan ff een Nieuwe entry aanmaken:

Data Type: REG_DWORD
Value Name: MinToTray
Data: 1 (0 to disable MinToTray

Dit werkt perfect bij mij!!

Meer “handige tweaks” zijn
hier :stuck_out_tongue: te vinden [/B]

wel in de system tray idd, maar helaas niet “actief”

Ik wil dus Outlook Express in mijn Systray hebben, is een stuk makkelijker dan altijd maar dat schermpje open laten staan e.d.

Is inderdaad een stuk fijner.
Als je wat weet meld het effe.:wink:

Ik schop deze post weer ff omhoog, aangezien ik nogsteeds niet weet hoe.

Misschien iemand anders?

Ik gebruik Mailwasher pro…die zet ik in systray en als er nieuwe mail is laat ik Outlook opstarten en na gebruik sluit ik het weer af…

Het is nog steeds geen antwoord op je vraag, maar misschien heb je er toch iets aan.

Originally posted by Da_Taxman
[B]Ik gebruik Mailwasher pro…die zet ik in systray en als er nieuwe mail is laat ik Outlook opstarten en na gebruik sluit ik het weer af…

Het is nog steeds geen antwoord op je vraag, maar misschien heb je er toch iets aan. [/B]

oh kijk dat doet ie dus automatisch…da’s ook de bedoeling.

Gaat puur om het feit dat ik niet altijd dat scherm onderin open moet hebben van outlook om te kunnen zien of er mail is.

Originally posted by Murphy23x
[B]oh kijk dat doet ie dus automatisch…da’s ook de bedoeling.

Gaat puur om het feit dat ik niet altijd dat scherm onderin open moet hebben van outlook om te kunnen zien of er mail is. [/B]

Yep,
En een groot voordeel is dan nog dat je ongewenste e-mail kunt laten bouncen, deleten en blacklisten… Je leest je mail als het ware op de server (wel handig, weet je ook zeker dat de persoon geen ontvangstbevestiging krijgt als je dat niet wilt :wink: )

Originally posted by Da_Taxman
Yep,
En een groot voordeel is dan nog dat je ongewenste e-mail kunt laten bouncen, deleten en blacklisten… Je leest je mail als het ware op de server (wel handig, weet je ook zeker dat de persoon geen ontvangstbevestiging krijgt als je dat niet wilt :wink: )

hehe da’s idd handig…mja voor spam heb ik al norton anti-spam (werkt best aardig trouwens).

ik ga het eens proberen, tnx.

je hoort wel of het wat is @ HCC

Probeer is HideOE!
Gebruik het zelf al zeker een half jaartje en ben er zeer tevreden over!

Wookie mijn held (altijd al geweest)…

Dit was wat ik zocht…niet meer niet minder!

:bow: :bow: :bow:

Originally posted by Murphy23x
[B]Wookie mijn held (altijd al geweest)…

Dit was wat ik zocht…niet meer niet minder!

:bow: :bow: :bow: [/B]

Ik moet toegeven dat het een fijn progje is… loopt nu al lekker op mijn bakje :slight_smile:

Hai,

Ik heb ff nieuwtje voor je :bigsmile: Allereerst Mailwasher pro is IDD een prachtig progje heb het zelf ook aangeschaft. Maar Office XP 2003 kent dat uit zichzelf al ben ik 8er gekomen. Je kunt hem gewoon in de systray zetten en dan gaat hij gewoon door.

mzzl Dunedain

Sinds wanneer is Outlook Express een onderdeel van Office? :wink:

Ik gebruik MSN_Plus op MSN messenger, die geeft ook meldingen van nieuwe mail in POP accounts… Handig dus! Outlook laat ik liever niet openstaan, kost veel te veel geheugen! (ik gooi ook nooit m’n post weg, vandaar!) :stuck_out_tongue:

Trillian kan dat ook.

je hebt gelijk wookie:bow: verkeerd gelezen :o

mzzl Dunedain