Outlook express

vbimport

ik maak gebruik van outlook express om mijn hotmail te lezen maar nu is er 1 hotmail adres wat ik niet kan binnen halen.
de andere werken wel maar net het hoptmail adres wat ik gebruik voor cd-freaks werkt niet meer.
wet iemand hoe dit komt en wat ik er aan kan doen.

b.v.d.

Volgens mij is het niet mogelijk om 2 hotmail accounts in Outlook Express te importeren…toch?

Ik heb het 1 keer geprobeerd, maar toen werd de tweede account ook niet opgehaald…

misschien ligt het daaraan?

Originally posted by Da_Taxman
Volgens mij is het niet mogelijk om 2 hotmail accounts in Outlook Express te importeren…toch?

Ik laat wel altijd meerdere hotmail accounts ophalen via office 2000. Dus het kan wel of je moet een andere office ophalen.

Waar het aan kan liggen dat het niet bij jou lukt weet ik niet :eek:

Krijg je een bepaalde foutmelding? Of doet ie helemaal nix meer. Kan je er nog wel bij via de webmail (Hotmail)???

dit is de foutmelding:
Er kan niet worden gecontroleerd op nieuwe berichten op de HTTP-server. Account: ‘Hotmail (1)’, Server: ‘http://services.msn.com/svcs/hotmail/httpmail.asp’, Protocol: HTTPMail, Poort: 0, Beveiligd(SSL): Nee, Socketsfout: 12019, Foutnummer: 0x80004005

en via het web kan ik het wel ophalen maar dat vind ik vervelend.

en da_taxman ik heb 3 hotmail adressen er in staan het heeft heel lang goed gewerkt alleen de laatste tijd niet meer

Ik heb 4 hotmail adresjes en ik haal ze altijd binnen via outlook express, alleen de laatste tijd veel time out en server not found vooral vandaag. :confused:

dus 2 zou niet een probleem moeten wezen.

veel voorkomend probleem(horen zeggen) hotmail accounts die tegelijk worden geopend geven problemen, beste is dus een voor een openen, tegelijk openen kan door dat een adres niet goed word afgesloten en de andere al wordt geopen, snapie nog :confused:

Ik heb er ook 4 en die worden 1 voor 1 overlopen als je outlook express opent of als je ‘Alles verzenden en ontvangen’ kiest. Net nog een paar keer geprobeerd en ik had geen enkel probleem.
Dus aan het aantal zal het zeker al niet liggen.

opdit moment heb ik dus alleen maar problemen zelfs posten op de newsgroepen is een ramp.

antwoord van mijn providers(chello):

Zoals aangekondigd heeft de migratie naar het nieuwe mailserver-platform plaatsgevonden. Op dit ogenblik worden alle emailaccounts naar deze
nieuwe server verplaatst. Dit heeft tot gevolg, dat uw e-mailaccount tijdelijk niet werkt. Dit is geen storing van de mailserver, maar een fase in de
migratie naar het nieuwe mail-platform. Momenteel kan het voorkomen dat u niet kunt e-mailen en dat de snelheid niet optimaal is. Dit komt voort
uit de werkzaamheden. Wij vragen uw begrip hiervoor. Houdt u onze supportpagina in de gaten voor meer informatie omtrend de migratie. chello
werkt er hard aan om de problemen zo spoedig mogelijk op te lossen. Nogmaals onze excuses voor het ongemak

maar dat is dan ook het enigste antwoord wat je krijgt, ongeacht je vraag.

Of te wel een val maar dood instelling

Gegroet

Hallo Observer,

Ik heb hetzelfde probleem. Ik heb 5 hotmail accounts die niet allemaal functioneren. Ik heb hier lang naar gezocht, maar het blijkt te worden veroorzaakt door de proxy server die ik gebruik. Hotmail maakt gebruik van WEBDAV en dat gaat niet altijd lekker met proxy servers. Het vreemde is wel dat sommige accounts er geen last van lijken te hebben.

Zodra ik de proxy server bypass, dan worden alle hotmail accounts netjes zonder problemen verwerkt.

Ik zou het even proberen zonder proxy. Succes.

Simon
PS Ik gebruik outlook express 6.

Beste simon57, welkom op ons forum!

Alhoewel je antwoord zeer zeker nuttig is (ervan uitgaande dat het klopt ;)), vraag ik me toch een beetje af hoe je op het idee komt om op zo’n oude thread te antwoorden. Het mag wel hoor, daar niet van, het is alleen een beetje opmerkelijk :wink:

Nooit geweten dat Hotmail gebruik maakt van WEBDAV. Moet ik toch eens wat meer over gaan lezen :).

:confused:

Hmmm, lang niet meer op dit forum geweest :stuck_out_tongue: veel te druk veel weg geweest en gewoon geen tijd meer :frowning:
Zit ik eens een keer te niksen thuis, krijg ik een mailtje van deze (toch wel toffe plaats) site.

Ik weet ik weet, moet maar eens tijd maken en wat vaker langs rennen.

Maar euhm als antwoord, tot het probleem, ik heb geen probleem meer :slight_smile: chello ligt bij mij er uit en komt er nooit meer op, UPC gaat ook binnenkort van me tv af, en ik roep hierbij extra alle godden aan om die hele ballen tent tot op de groten en ook de kelder geheel in het as te leggen :a
Echt waar ik heb niks tegen UPC en Co. alleen branden in hel is een nog te zwakke straf voor dat %$##^&*$ zooitje.

IK heb lekker ADSL van HCCNET en ik ben te vree, krijge me mailtjes krijg me spulletjes en ben heel gelukkig.

En nu, kruip ik terug me nest in, ben niet lekker.

Cheers,

The ObserveR

ps. mijn excusses als ik even iets te ver de bocht uit schoot :slight_smile:

Het is toch goed om te horen/lezen dat ook na 3 jaar mensen nog steeds naar ons “verlangen”. Aangezien je nu wel een internetconnectie van een bevredigende kwaliteit hebt, kan ik maar 1 ding zeggen: welkom terug! :wink:

Aha, 4 jaar oude threads zijn er om 4 jaar oude members wakker te maken… :wink:

goed werk…:bow:

Hallo Luitjes,

Mijn excusses mijn excusses. :bow:
Zeer druk in de afgelopen drie jaar geweest, veel van baan veranderd, veel bedrijven zien sneuffelen, ach wat kan ik zeggen, familie overleden, vriendin opgestapt, ouders gescheiden, het houdt je maar bezig.

Elke keer weer een start proberen te vinden, regelmatig nog een blik naar binnen geworpen hierzo, maar werd er eigenlijk een beetje bang van, zoveel veranderd, zag zoveel nieuwe namen, ik voelde mij geheel een nieuwe vis.
Ondertussen ook door vrienden, gelukkig nog een paar overgebleven op het slachtveld, naar andere sites geweest, daar weer eens wat proberen te starten, en dat soort sites toch ook weer onderuit zien gaan (meestal door de eigenaar).

Hou me nu een beetje rustig zit op een leuke site, verdoe me tijd daar een beetje, meer met info in winnen, voornamelijk moppen en grollen.

En toch me eigensite over mijn eigen en meest favorite huisdier (hellaas vorig jaar beide huisdieren ook nog eens overleden) verder uitgebreid, nog lang niet klaar.

Ja, al met al verwarend en complex, ik denk dat zo een pannen likker (dokter) wel een nootje aan me e krakken heeft, verlopig ga ik lekker rustig door en neem gewoon mijn eigen tijd, even geen gezeur , gezeur? och jee nu gaat me ma her trouwen met een ^%$&*#&^$% , maar ja het blijft je ma, en om het nog leuker te maken wil me pa met ze nieuwe vriendin samen gaan wonen (lief mens trouwens) en iedereen maar zeuren tegen mij vind een vriendin.

Hmmmm, denk dat ik ga emigreren naar een of onbewoon eiland of zo?

Ach ja, lees dit nu even na en denk wat heb ik toch een gewoon leven :slight_smile:

The ObserveR
(ook wel bekend als WJCA The ObserveR)

ps. ik probeer hier wat vaker langs te wippen maar heb me tijd even nodig, nog zoveel te doen.

PPS, even iets geupdate, ben nu bereikbaar via : MSN Messenger/trillian, Yahoo Messenger, ICQ. Das Bereikbaar in de vorm van Als ik Bereikbaar ben.