Outlook express mailbox probleem

vbimport

Hallo,

Ik heb een vraagje. Voordat mijn computer compleet gecrasht was, heb ik nog mijn outlook express mailbox files (*.dbx) kunnen recuperen onder win 2000.
Ik heb nu al vanalles geprobeerd om die terug aan de praat te krijgen: gewoon erover gecopiëerd, maar dan wil outlook express niet meer starten. (had natuurlijk wel een backup genomen van de originele bestanden). Wat ik nog geprobeerd heb. Ze proberen te importeren (maar dat wou hij al gewoon niet doen, hij zei zoiets van: deze bestanden zijn al in gebruik).
Ik heb er ondertussen geen flauw idee van hoe ik ze wel kan recupereren (heb trouwens de files die in de dir program files/outlook express staan, ook nog, maar hier de gerecupereerde files zetten heeft al evenmin resultaat).
Heeft iemand enig idee hoe dit op te lossen?

Alvast bedankt.

Als ie zegt dat de files in gebruik zijn lijkt het mij dat OE aan ut draaien was terwijl jij probeerde ze te vervangen!!

Gewoon de map zoeken waarin ze hoorden, en daar dumpen! Moet werken, doet ut hier ook!
Kijk wel ff of de files niet “alleen lezen” zijn! Anders werkt het niet! :stuck_out_tongue:

als je dan toch bezig zijt zet er dan even outlook erop i.p.v. outlook express

Ik was inderdaad de read only van mijn files vergeten af te zetten.
Hartelijk dank voor de hulp.

No prob!!
Daar zijn we voor hè! :wink: