Outlook Express: hoe installen dat mail ook op emailserver blijft staan?

vbimport

Hoe kun je nu outlook express zo instellen dat als hij je email van de emailserver binnenhaalt op je pc dat hij ook de emailtjes op je emailserver van je provider blijft staan? Want als je pc crasht dan ben je dus je emailtjes die op je pc staan kwijt en hij heeft ze inmiddels ook van de emailserver afgehaald… Ik zal wel iets over het hoofd zien… Wie weet een oplossing voor dit kleine probleempje?

Alvast bedankt!

Greetings from here!

:confused:

ga naar outlook, dan naar extra, accounts, kies je je emailaccount dan op geavanceerd,
en een kopie op de server laten aanvinken

:wink: Hee harstikke bedankt voor je korte maar waardevolle reaktie! Ik wist dat het iets simpels moest zijn maarja ik kon het maar niet vinden… Thks! Fijn dat er een forum is zoals als dit waar je snelle en serieuze tips krijgt op je vragen!

:slight_smile:

Tnx mattel007 ik wist dit ook namelijk niet :slight_smile:

Tja, kwestie van ff de instellingen doorneuzen hè!
Ik hoe zelf altijd backups van me meel (, icq, ed) bij! En die gewoon op een andere HD zetten dan! :wink:

Alleen jammer dat de meeste providers na een x-aantal mb’s beginnen te zaniken dat je aan je limiet zit… Zul je dus toch nog moeten ruimen. :rolleyes:

Originally posted by Wookie
Tja, kwestie van ff de instellingen doorneuzen hè!
Ik hoe zelf altijd backups van me meel (, icq, ed) bij! En die gewoon op een andere HD zetten dan! :wink:

of de online help lezen…doet af en toe ook wonderen

ach, 't zijn meestal zo van die kleine dingen waar je niet op komt he;)

Waanzinnig…dit wist ik ook niet.
Schitterend!!!