Outlook en Msn

vbimport

Elke keer als ik outlook opstart dan start ook de msn messenger mee op.
Ik heb in outlook deze functie al uitgezet (dat msn tegelijk met outlook moet opstarten) toch blijft ie dat doen.

Toen heb ik via het configuratie-software-windows onderdelen de msn verwijderd.
Deze staat daar 2x in het lijstje, 1x met het msn pictogram en die heb ik afgevinkt en 1x met een grijs vierkantje ervoor en deze kan ik niet afvinken !

Ik heb ook msn verwijderd volgens devolgende manier:

msmsgs=msgrocm.dll,OcEntry,msmsgs.inf,hide,7

en wijzig die in

msmsgs=msgrocm.dll,OcEntry,msmsgs.inf,7

Save deze file.

Toch start msn nog steeds mee op, zoals je wel begrepen hebt wil ik dit niet.
Hoe krijg ik dit voor elkaar ??

Met TweakNow Powerpack kun je dit volgens mij ook uitschakelen…

Graag een gratis oplossing

Misschien TweakUI

http://www.google.nl/search?q=TweakUI&ie=ISO-8859-1&hl=nl&lr=

?

De gratis oplossing!!! :bigsmile:

Open outlook. Ga in het menu naar Extra --> Opties en selekteer het tabblad Overig. En zie onderaan…het vinkje weghalen bij Instant Messaging!!

Jongens jongens…eerst even Outlook nakijken en dan pas met powerutils aan komen. :wink:

Ik heb zo het vermoeden dat we door elkaar praten.

Heb ik het goed, dat Keith over Outlook express praat, en KD over Outlook?

Ik gebruik outlook express 6, en zoals je kunt lezen had ik het vinkje al weggehaald.

Wil je dat MSN messenger helemaal niet meer opstart? Ook niet meer op de normale manier?

ik gebuik het niet, dus mag er helemaal af.

Dan kan je dat regelen in de policy. Daar kan je MSN echt helemaal uitschakelen. Heb je toevallig een MSN account/passport ooit gebruikt in je besturings systeem??
Je kan ook nog het een en ander weghalen in je gebruikersaccount.

Iets meer info aub.
Werk nu net een dag of twee met xp…

Originally posted by King Dingeling
Dan kan je dat regelen in de policy. Daar kan je MSN echt helemaal uitschakelen. Heb je toevallig een MSN account/passport ooit gebruikt in je besturings systeem??
Je kan ook nog het een en ander weghalen in je gebruikersaccount.

Ik had er nog wat bij gezet.

Originally posted by Keith
ik gebuik het niet, dus mag er helemaal af.

probeer dit ff :wink:

Stop Windows Messenger from Auto-Starting

If you’re not a big fan of Windows Messenger simply delete the following Registry Key:

HKEY_CURRENT_USER\Softwar
e\Microsoft\Windows\Curre

ntVersion\Run\MSMSGS

Remove Windows Messenger

It seems that a lot of people are interested in removing Windows Messenger for some reason, though I strongly recommend against this: In Windows XP, Windows Messenger will be the hub of your connection to the .NET world, and now that this feature is part of Windows, I think we’re going to see a lot of .NET Passport-enabled Web sites appearing as well. But if you can’t stand the little app, there are a couple of ways to get rid of it, and ensure that it doesn’t pop up every time you boot into XP. The best way simply utilizes the previous tip:

If you’d like Windows Messenger to show up in the list of programs you can add and remove from Windows, navigate to C:\WINDOWS\inf (substituting the correct drive letter for your version of Windows) and open sysoc.inf (see the previous tip for more information about this file). You’ll see a line that reads:

msmsgs=msgrocm.dll,OcEntry,msmsgs.inf,hide,7

Change this to the following and Windows Messenger will appear in Add or Remove Programs, then Add/Remove Windows Components, then , and you can remove it for good:

msmsgs=msgrocm.dll,OcEntry,msmsgs.inf,7

suc6 ermee :cool:

Het is eraf :slight_smile:
Bedankt allemaal