Outlook 2003: hoe kan ik het gewenste geluidsfragment instellen en zelf toewijzen?

vbimport

Hallo,

Ik heb hier al eens eerder naar gekeken maar heb iedere keer de moed opgegeven… Telkens begreep ik maar niet waar ik het geluidsfragment kan veranderen voor MS Outlook 2003 voor elk nieuw mailtje (de boertjes blijft leuk!.. Ikzelf heb al gekeken bij: geluiden via het menu configuratiescherm maar kan daar helemaal niets ontdekken van Outlook 2003… Bij outlook express kon je het hier allemaal veranderen voor geluiden van binnenkomende emailberichtjes ik kan alles veranderen voor windows, msn maar niet voor outlook 2003 wie o wie heeft de oplossing voor mij? Alvast bedankt!

Hai,

Hier staat wat info over de geluiden bij Office XP. Het enigste wat ik tegen ben gekomen (proefondervindlijk) is dat het eigenlijk een invoegtoepassing is voor Office 2000 en dat het niet nodzakelijkerwijs werkt met XP. Wat je wel kunt doen is iedere afzender een eigen geluidje geven. Daartoe selecteer je eerst de mail en klik je met de rechtermuisknop een keertje en dan ga jein het menu naar Regel maken. Daar kun je een apart geluid geven aan iedere mail die van die van dat mailadres afkomstig is.

Ik hoop dat je hier wat aan hebt

mzzl Dunedaïn

Ik kom net binnenvallen in huis en was benieuwd… Er is al gereageerd!!! Fantastisch ik zal het morgenavond eens proberen want ik moet morgenvroeg vroeg op pad en kom aan het einde van de dag/avond weer thuis… Alvast bedankt voor je tip Dunedain!

hai,

YVW

mzzl Dunedaïn

:confused: Het zal wel aan mij liggen maar ik snap even niks van je reply’s moet ik je zeggen… Dunedain… :confused: :confused: :confused: Je tip heb ik geprobeerd maar dit bracht niet de oplossing… en ben nog steeds zoekende naar een goede oplossing om in Outlook 2003 zelf een geluidsfragment aan te wijzen wanneer er een nieuw email bericht binnen komt zoals we die in Outlook Express zo makkelijk in kunnen stellen…

Hoi 81632,

Windows XP
Start - Configuratiescherm - Geluiden en Audioapparaten
Dan bij Melding nieuw e-mailbericht

Mensen ik heb er iedere keer overheen zitten kijken… stom stom stom…! Maargoed ik wist het uiteindelijk wel alleen keek ik er iedere keer overheen ok wat mij betreft mag de moderator hier deze thread sluiten. Bedankt voor het meedenken!