Outlook 2002 (Office XP)

Ik word er helemaal gek van, dus wellicht dat iemand met een frisse kijk iets weet…

Ik heb Outlook 2002 geinstalleerd en de mail-account aangemaakt. Outlook haalt de mail netjes binnen, maar een tweede keer zegt ie dat ie de POP en SMTP server van xs4all niet kan vinden. Dus ik de IP-adressen maar ingevuld. Zelfde gezeik. Ik een andere account geprobeert. Zelfde gezeik. Alle account weggegooid…je raad het al: Zelfde gezeik. Ik weet het niet meer, dus ik start Eudora maar op en voila, ik heb mail! Dus ik snel Outlook opstarten en de mail ophalen…niets dus. Het zelfde geldt voor het verzenden. Wie ken helpen?!?

PS: Mijn Alcatel is wel getweaked, maar als het geen invloed heeft op Eudora dan mag het ook geen effect hebben op Outlook.

zucht was ik maar nooit overgestapt op Outlook. :frowning:

tja, dat heb ik met mijn telenet account ook eens gehad, Outlook wil soms zijn/haar eigen (Microsoft) willetje doen.

Werk dan gewoon met Eudora of probeer nog wat met de instellingen te knoeien tot het werkt.

Veel succes.

Originally posted by m-pox
[B]tja, dat heb ik met mijn telenet account ook eens gehad, Outlook wil soms zijn/haar eigen (Microsoft) willetje doen.

Werk dan gewoon met Eudora of probeer nog wat met de instellingen te knoeien tot het werkt.

Veel succes. [/B]

m-pox heeft gelijk!!
Heb net hetzelfde probleem gehad(gebruik ook telenet)

Beetje vreemd, zou echt niet weten wat er aan de hand is.
Ik gebruik op mijn werk ook outlook maar heb nooit dit gefuck!

Dan maar weer Eudora installeren…Jammer, want ik wilde XP toch een kansje geven. Maybe probeer ik het nog eens als ik m’n nieuwe pc strax heb en WinXP draai. Tnx anywayz 4 da help! :smiley:

tja

heb hiero geen probs dude
OfficeXp en NAV 2002

onthoud ie soms je wachtwoord niet ofzow?

wacht ff. je alcatel maar voor een 24/7 verbinding moet je
je mail account ook op LAN zetten en niet op inbelverbinding
want je praat over ip adressen, die zijn voor kabel helemaal niet nodig voor mail !

heb adsl en bij mij moet je de pop en de smtp server ingeven als naam niet als ip
voorbeeld:
pop.provider.nl
smrp.provider.nl