Oulook + Windows XP

vbimport

Heya peepz,

Ik hep uit Windows 98SE mijn emails bewaard, met het idee ze er in Windows XP wel weer in te krijgen..
Nou zou ik alleen niet weten waar Oulook de map Postvak in en uit enzo opslaat in XP... ...iemand die dat WEL weet :S ?

Alvast bedankt

c:\Documents and Settings<user>\Local Settings (=hidden)\Application Data (=hidden)\Microsoft\Outlook

Daar staattie in windows 2000, vermoed dat dit hetzelfde zal zijn onder winXP

Maak onder XP een nwe user aan die dan een inbox etc krijgt. Op dat moment worden er dus nwe files aangemaakt net zoals jij ze gebackupped hebt vanuit Win98.

Bij Outlook Express zijn dit *.dbx files. Als je dan een search doet op die files zie je waar ze aangemaakt zijn en vervang je ze dus door de files die jij gebackupped had. (ik weet niet op Outlook dezelfde extensie gebruikt, maar het verdere verhaal is hetzelfde.)

LET OP dat je Outlook tijdens het terugplaatsen van je backup niet in gebruik hebt. Ook opletten dat de files die je terugzet niet alleen lezen zijn! :wink:

Moet lukken zow!

Thx, maar het werkt kennelijk alleen door IMPORTEREN te gebruiken. En dat kan alleen als ze NIET alleen lezen zijn, en dat waren ze wel :slight_smile:
Thx 4 the tips jullie!