Oulook express

kan iemand mij helpen aan een link waar ik outlook express kan downloaden.
en dan boedoel ik niet die kleine startfile maar echt de volle 22 MB ofzo iets.
want dat kleine startfiletje werkt hier niet

thx inadvance Bmad

Het ligt er maar net aan welke versie je zoekt, maar deze link zal je vast op weg helpen: http://www.google.com/search?client=opera&rls=en&q=outlook+express+redistributable&sourceid=opera&ie=utf-8&oe=utf-8

nope dat heeft me ook niet geholpen :(:frowning:
ik zoek echt een .exe installer die het programma gewoon installeerd.

Hai,

Weten we nog niet:disagree: welke versie je wilt hebben…:confused:

mzzl Dúnedain

ik zou graag de nieuwste versie hebben dus 6 alstublieft :):):slight_smile:

Hai,

Als je de engelse taal een beetje machtig bent kun je hier lezen hoe je het moet doen. Mocht je der niet uitkomen zeg het maar kijk ik wel of ik het kan vertalen voor je. Want als ik het goed heb is Outlook Express een onderdeel van Internet Explorer en kun je hem niet apart downloaden.

mzzl Dúnedain

thx m8 voor de link maar deze truc had ik al geprobeerd en werkt helaas niet :(:(:frowning:
hij roept dan elke keer dat inet explorer te nieuw is om deze te kunnen installeren :(:(:frowning:

Hmm voor zover ik weet zijn er 2 methoden om OE te installeren: via de Netinstall en via het Redistributable package. Het Redistributable package is in principe een volledige offline installer. Is dit waar je de melding krijgt dat je versie van IE te nieuw is? Mag ik dan vragen welke versie je nu hebt geinstalleerd en welke je tracht te installeren?

Als alternatief zou je ook op Mozilla Thunderbird over kunnen stappen. Dit is natuurlijk geen oplossing voor je probleem, maar naar mijn mening, een workaround met een positieve bijwerking: MT werkt een stuk lekkerder dan OE.