Oudejaarslot ? Wees er maar redelijk snel bij

Nederlanders willen massaal rijk worden (www.nu.nl)

Uitgegeven: 20-12-2001 16:02

ALPHEN A/D RIJN - Nederland hoopt massaal nog een paar laatste guldens in de wacht te slepen. In groten getale spoeden de gokkers zich naar de sigarenboer om vlak voor de invoering van de euro de hoofdprijs van 22 miljoen gulden in de Oudejaarsloterij van de Staatsloterij te winnen.

Anderhalve week voor de trekking zijn al 12 procent meer loten verkocht dan vorig jaar, zo heeft een woordvoerder van de loterij donderdag bevestigd. Per minuut gaan er volgens hem in het hele land 10.000 loten over de toonbank. Het inleggeld bedraagt daardoor nu al 172 miljoen gulden. Vorig jaar was de totale inleg, op oudjaarsdag, 193 miljoen gulden.

=========
De kans DAT je iets wint wordt dus kleiner en kleiner :slight_smile:

Yo,

Mjah, dan koop ik er dit jaar maar weer geen een :smiley:
Volgend jaar wordt ik wel miljonair :smiley:

Ik moet ook nog wat oude staatsloten waar wat guldens op gewonnen is inwisselen tegen zo’n oudejaarslot…

ge wit oit noit nie…

Kan je je winnend lot gelijk tegen 150% verkopen aan iemand die “zwarte” guldens naar “witte” Euro’s wil wisselen…

Dus, wellicht een kleinere winkans… Maar wel kans op MEER geld!

Originally posted by Marsz-=FX
Kan je je winnend lot gelijk tegen 150% verkopen aan iemand die “zwarte” guldens naar “witte” Euro’s wil wisselen…

is leuk als je de hoofdprijs wint…
mag jij gaan uitleggen hoe je aan al die guldens komt

Dan ben jij degene die naar België moet naar de diamantbeurs om daar je zwart geld kwijt te raken…daar schijnen ze het voorlopig nog te accepteren omdat ze het bij de nationale bank toch altijd kunnen inleveren…die draaien straks gouden zaken…

idd… of naar Zwitserland! Dat bankgeheim wordt pas over een paar jaar opgeheven…:wink:

ik speel automatisch mee met 1 halve en een heel lotbij de oude jaars loterij de rest van het jaar met 2 hele loten, :cool:heb je maar net naar je bank afschriften te kijken:D

Euh, 25 piek per stuk toch die loten? Dan ga ik er maar ff 10000 halen :smiley: Zwart geld inwisselen toch :wink:

Originally posted by jpschadde
Euh, 25 piek per stuk toch die loten? Dan ga ik er maar ff 10000 halen :smiley: Zwart geld inwisselen toch :wink:

oudejaars superloten 55 gulden en die halve zijn 27,50 gld.

ik wacht maar een jaar. heb liever dan 22 miljoen euro dan nu 22 miljoen gulden…

sowiso gok ik niet (leeftijd en normen/waarden)

heb er net eentje gekocht…zo’n superlot…

Wist niet eens dat er twee waren…toen ze het vroeg aan me zei ik ‘Doe maar de duurste’ :wink:

En krijg ik een %tje van de winst omdat ik er jullie op gewezen heb ? :slight_smile:

Originally posted by Mr. Belvedere
En krijg ik een %tje van de winst omdat ik er jullie op gewezen heb ? :slight_smile:

Omdat je me op iets wees dat toch al weken in de planning stond?

Sgoed hoor, als ik die hoofdprijs win dan stuur ik je wel een CD’tje…of als ik in een goede bui ben misschien zelfs wel een DVD’tje

lol, ik hoef geen DVDtje da_Taxman, doe maar gewoon zo dat cdfreaks draaiend blijft :slight_smile: Donatie aan cdfreaks.com :slight_smile: Das genoeg voor mij. En Belvedere: Als hij nix wint, geef jij hem dan ook wat?

Originally posted by jpschadde
lol, ik hoef geen DVDtje da_Taxman, doe maar gewoon zo dat cdfreaks draaiend blijft :slight_smile: Donatie aan cdfreaks.com :slight_smile: Das genoeg voor mij. En Belvedere: Als hij nix wint, geef jij hem dan ook wat?

Tuurlijk krijgt hij dan ook een winstpercentage.

Zonder gekheid … Zijn er miljonairs bijgekomen in de cdfreaks toko ?